- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-12-2012 10:09
Vandaag een antwoord gehad van post.nl op mijn klacht:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw reactie. In uw e-mail geeft u aan dat u post steeds later ontvangt. Mijn excuses hiervoor, ik begrijp dat u dit vervelend vindt.
Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is geweest, uw post betreft namelijk een standaardzending. Deze zendingen worden niet geregistreerd. Wij bezorgen vrijwel alle poststukken die voor de buslichting gepost zijn, de volgende werkdag. Verder bewaken we de kwaliteit van de postbezorging nauwlettend via een onafhankelijk onderzoeksbureau. Uit metingen blijkt dat 91,5% van de post daadwerkelijk de volgende werkdag bezorgd wordt.
Ik heb inmiddels wel uw klacht geregistreerd zodat wij hierop kunnen rapporteren, maar u ontvangt geen verdere reactie. Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Tja dat antwoord had ik natuurlijk kunnen verwachten maar intussen nog steeds niets ontvangen