annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bezorging brievenbuspost post.nl

stephanthecollector
Community-lid

Ligt het nu aan mij of wordt het steeds erger met de bezorging in NL, kon je er in het verleden op rekenen dat als je op maandagochtend een brief e.d op de bus deed dan was het de volgende dag daar waar het zijn moest.



Nu komt het steeds vaker voor dat als je op maandag iets post het er woensdag nog niet is, afgelopen  Maandag zijn er drie brievenbuszendingen voor mij verstuurd en u raad het al tot op heden niets ontvangen!



Zelfs mijn normale wekelijkse post zoals mijn abonnement op een T.V Gids die normaal altijd op dinsdag wordt bezorgd is er nog niet, ik begin me toch echt af te vragen of ze bij post.nl wel weten waar ze mee bezig zijn, sinds de echte postbodes zijn weg bezuinigd is het een totale chaos! en dan heb ik het nog niet eens over de pakketten!

Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

Betreft: bezorging brievenbuspost post.nl

Dat was mij ook opgevallen. De ene keer klopt het en de andere keer staat er dat het is afgeleverd terwijl de pakketbode dagen later met betreffende zending komt aankakken. Of er staat bezorgdatum onbekend terwijl het al is afgegeven. Als je belt omdat er een levering niet is bezorgd checken ze de T&T code. Dit klopt altijd zeggen ze doodleuk... Een bende is het en het lijkt idd steeds erger te worden! We noteren uw klacht meneer, vervolgens doen ze er niets mee. Pakketten onder de 2 kg verzend ik al niet meer met T&T, weggegooid geld! Waar kan je je immers op beroepen als dat niet klopt? De keren dat het echt mis gaat weegt niet op tegen de kosten die je bespaard door het zonder T&T te verzenden.

Bericht 11 van 20
laatste antwoord

Betreft: bezorging brievenbuspost post.nl

stephanthecollector
Community-lid

helaas zit er bij mij in de buurt geen andere verzender zoals b.v DHL en het afgifte punt van post.nl zit beneden mij, DHL zat daar ook maar is helaas weggegaan het is voor mij te ver om naar een ander DHL punt te gaan helaas!

Bericht 12 van 20
laatste antwoord

Betreft: bezorging brievenbuspost post.nl

Ik moest eens wat ophalen bij DHL omdat ik niet thuis was, kon ik 30km heen en 30 km terug karren....

Bericht 13 van 20
laatste antwoord

Betreft: bezorging brievenbuspost post.nl

het_regent
Community-lid

Dat is dan 60 km in totaal.

Bericht 14 van 20
laatste antwoord

Betreft: bezorging brievenbuspost post.nl

dat is correct

Bericht 15 van 20
laatste antwoord

Betreft: bezorging brievenbuspost post.nl

het_regent
Community-lid

het is niet waar.

Bericht 16 van 20
laatste antwoord

Betreft: bezorging brievenbuspost post.nl

Ja het is echt zo, U lijkt een wiskundig genie te zijn. Wellicht is er een mooie job vrij bij eBay of PP, voor creatief rekenen of zo.

Bericht 17 van 20
laatste antwoord

Betreft: bezorging brievenbuspost post.nl

het_regent
Community-lid

Dan nog liever in de politiek, er schijnt iets vrij te zijn bij EZ.

Bericht 18 van 20
laatste antwoord

Betreft: bezorging brievenbuspost post.nl

Lijkt me een passend alternatief. In den Haag hebben ze namelijk ook een onduidelijk beleid, verzinnen ze de meest vreemde persoonsgebonden regels, krijgen andere juist onbegrijpelijke privileges, ook zijn zij kampioen in zakken vullen over de rug van anderen en dubbel vangen zoals inkomstenbelasting en daar nog eens vermogensbelasting eroverheen. Hoe de klantenservice daar is weet ik niet, ook hier zit de ''help'' button rechts bovenin, het lijkt inderdaad de plek te zijn.....

Bericht 19 van 20
laatste antwoord

Betreft: bezorging brievenbuspost post.nl

het_regent
Community-lid

Van hetzelfde laken en pak.

Bericht 20 van 20
laatste antwoord