Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Retour zending bevestigen

Beste EBay,Gisteren heb ik de verkeerde GPS Mount retour gezonden.Ik probeer via de link van de mail, die ik van EBay heb gekregen:”stuur het artikel retour”. Maar op als ik op de link druk wordt ik direct uitgelogd. Ik moet dan weer opnieuw inloggen...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 66 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

europees geschatte verzend kosten berekenen

hallo,misschien wel een hele domme vraag maar ik kan het tot nu toe nergens vinden, ik wil graag spullen gaan verkopen via ebay en dan zie ik bij andere verkopers die het zelfde verkopen als wat ik wil verkopen staan; 'geschatte verzendkosten' en dan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 176 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Verwarring verzenden binnen/buitenland

Hi, Ik ben nieuw wat betreft het verkopen op ebay maar wil toch een poging wagen. Het probleem dat ik heb is dat ik niet zo goed begrijp hoe ik de verzending moet gaan instellen. Ik zie vaak bij items geschatte verzendkosten en dat wil ik ook aangezi...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 158 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

shipping profiles?

Is eBay planning to let us create shipping profiles for our listings so we don't have to edit listings one by one?The bulk edit function is not working since couple years ago. In general eBay has many issues; changes that I do edit are omitted by the...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 54 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates. Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tra...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 20226 Weergaven
  • 116 replies
  • 0 kudos

Wacht inmiddels 5 weken op USPS pakket, geen status updates

Ik wacht op een lamp dat via USPS verzonden is voor een medisch apparaat. Heel belangrijk pakket, want er zijn er maar twee van te koop wereldwijd. De eerste lamp kocht ik, maar sneuvelde bij de verkoper tijdens het inpakken, de tweede heb ik gekocht...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 135 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Seller posts to my lcoation, but when bidding I get an error

Hi all, I want to bid on a watch. The seller does ship to the Netherlands where I live.When I want to bid on the watch I get a message.I contacted the seller and he does send to the Netherlands.I tried to place the bid through my phone, the app, my l...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 72 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Waar is mijn pakket

Hallo, bijna drie weken terug heb ik eiets besteld via Ebay uit China.De status van het pakketje veranderd elke keer en is sinds 5 januari op 'destination hub'zou iemand mij kunnen vertellen wat dat precies inhoud? Ik vermoed dus dat het pakketje nu ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 163 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

dvd films versturen buiten europa

Hallo, ik heb vernomen van post.nl dat ik een dvd film buiten europa als pakket moet versturen met een douaneverklaring en mag het niet als brief versturen zoals vroeger waardoor het versturen op 11,- komt voor 1 dvd. Is hier geen goedkopere oplossin...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 92 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos