annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verwarring verzenden binnen/buitenland

gamebites
Community-lid

Hi,

 

Ik ben nieuw wat betreft het verkopen op ebay maar wil toch een poging wagen. Het probleem dat ik heb is dat ik niet zo goed begrijp hoe ik de verzending moet gaan instellen. Ik zie vaak bij items geschatte verzendkosten en dat wil ik ook aangezien ik van plan ben om naar buitenland te verzenden.

 

Alleen als ik bij de voorkeuren kijk moet ik alles met het handje doen en als ik bij vervoerders kosten opvraag kunnen deze zelfs verschillen tussen twee landen binnen europa.

 

Heeft iemand hier een goed artikel of uitleg voor hoe ik dit het beste kan doen als starter?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Verwarring verzenden binnen/buitenland

Ligt eraan: Als uw spullen in een envelop passen,al is het een dikke. Dan zijn er twee tarieven,  binnenland en buitenland.  Al naar gelang gewicht.  Zie pttpost.

Ik neem aan dat u hetop ebay.nl zet. Als u het bijv. op ebay.com zet dan hetzelfde bedrag zetten.

Bij pakketten wordt het inderdaad ingewikkelder, dat verschilt heel erg per land en dan ook douaneverklaringen etc.

Ik zou mij beperken tot de EU.

Allereerst zou ik mij oriënteren hoe andere aanbieders van uw spullen (die zijn er vast wel) het doen !!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Verwarring verzenden binnen/buitenland

Ligt eraan: Als uw spullen in een envelop passen,al is het een dikke. Dan zijn er twee tarieven,  binnenland en buitenland.  Al naar gelang gewicht.  Zie pttpost.

Ik neem aan dat u hetop ebay.nl zet. Als u het bijv. op ebay.com zet dan hetzelfde bedrag zetten.

Bij pakketten wordt het inderdaad ingewikkelder, dat verschilt heel erg per land en dan ook douaneverklaringen etc.

Ik zou mij beperken tot de EU.

Allereerst zou ik mij oriënteren hoe andere aanbieders van uw spullen (die zijn er vast wel) het doen !!

Bericht 2 van 2
laatste antwoord