Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Internationaal verzending invoeren

Hoi, dit zal ongetwijfeld vaker zijn gemeld (of niet) maar ik snap helemaal niets meer van het internationaal aanbieden vanuit NL.Hoe kan het dat er maar enkele mogelijkheden zijn m.b.t. het Int. verzenden, te weten Europa, Europese Unie en WW (en wa...

tracking nummer werkt niet

Een playstation 3 gekocht uit Uk ,en sinds 25 augustus geen enkele voortgang.Het is verzonden via gsp .Het enige dat ik zie is tracking nummer opgegeven meer niet .ook niet waar het is ,en het is ook niet in het ebay global shipping center .Ik vind d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 137 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Processed by air carrier

de tracker van een pakketje uit US geeft al tijdje Processed by air carrier aan ,en sinds de 22-8-2020 helemaal geen updates meer . Heeft iemand hiermee ervaring ?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 132 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Tracing van GSP

Hallo, Ik heb 6 juli j.l. wat gekocht uit Engeland voor een bedrag met verzending van +- €69,- De verkoopster heeft het pakketje 7 juli verzonden naar me. De verkoopster werkt met GSP. Ik kreeg vervolgens keurig een mail van transporteur Hermes dat h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1185 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

pakket vast op Global Shipping Center?

Hoi! Op 14 mei is mijn pakket, dat ik heb besteld via ebay, verzonden en op 18 mei is het gearriveerd op het Global Shipping Center. Sindsdien ligt de tracking stil en de uiterlijke verwachte bezorgdatum is 30 mei. Ik had nog een ander pakket besteld...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 198 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Verzending zonder track & trace. Eigen risico?

Hii,Ik vroeg mij af of ik als verkoper de koper de optie kan aanbieden van verzending zonder track & trace en de verantwoordelijkheid bij de koper kan leggen? Dus als de koper er bewust voor kiest om het product te kopen zonder een tracking nummer en...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 626 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

PostNL & eBay Drama

De vraag gaat over het importeren van adressen van eBay naar PostNL. 1 november krijg ik een mail van PostNL. Dat ik goederen niet meer met de briefpost mag versturen vanaf 1 januari 2020. Ik verstuur alles via partijenpost en mag dus 1 zak aanbieden...

2 verzendadressen: 1 in USA en 1 in Nederland

Hallo. Soms wil ik een DVD naar een vriend in de VS sturen en soms naar Nederland. Ik heb daarom 2 verzendadressen ingevoerd. Op het moment dat ik een DVD naar die kennis in de VS wil sturen, kies ik als primair verzendadres zijn VS-adres. En als ik ...

kleine goederen

Hallo,Een vraag hoe gaan jullie om met artikelen die in Luchtkussen envelop passen,Maar nu mogen geen kleine goederen meer in luchtkussen envelop zints 2020 maar de verzendkosten worden wel erg duur dan bij post.nl voor hele kleine goederen ??????? i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 331 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Problemen met invullen verifikatiecode

Beste mensen,Ik heb problemen met het invullen van een verifikatiecode wanneer ik Ebay wil benaderen.Ik heb al tientallepogingen gedaan en elke keer hetzelfde antwoord. "Cijfers komen niet overee'.De optie 'code luisteren' doet het ook niet.Verschill...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 177 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Koper beweert aangetekend pakket niet te hebben ontvangen

Dag allemaal. Ik heb onlangs een item verkocht en aangetekend verzonden naar de koper in het Verenigd Koninkrijk.Ik heb het op 2 februari verzonden en de track & trace meteen aangegeven op eBay.Het is volgens track & trace (via PostNL) 2 dagen na ver...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2068 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos