annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tracing van GSP

Hallo,

 

Ik heb 6 juli j.l. wat gekocht uit Engeland voor een bedrag met verzending van +- €69,- 

De verkoopster heeft het pakketje 7 juli verzonden naar me. De verkoopster werkt met GSP. Ik kreeg vervolgens keurig een mail van transporteur Hermes dat het naar het centrale GSP punt in Dove in Engeland is gegaan waar deze op 10 juli is afgeleverd.

Sindsdien ontvang ik geen enkele updates meer van het hoe en waar het bevinden van mijn pakketje. De tracking nummer van Ebay geeft alleen aan dat het trackingnummer is verstrekt. Via trackingmore.com kan ik de Hermes nog traceren:

 

2020-07-10

12:51:00
 
Delivered and signed for,
 

2020-07-10

06:46:00
 
On its way to the courier,
 

2020-07-08

18:59:00
 
At the national sorting hub,
 
----
 
Vervolgens heb ik de verkoopster een bericht via Ebay gestuurd en uitgelegd hoe en wat. Zij kon mij niet precies vertellen hoe die verzending normaal gesproken gaat via GSP maar ze was wel bereid zodra ze wat hoorde of zag over het pakketje om dat met mij te delen. De geschatte levertijd is 17 juli ( dat is het nog niet ) maar ik vind het raar dat er geen enkele informatie beschikbaar is of waar het pakketje zich kan bevinden.
Aangezien ik nog een newbie ben met Ebay weet ik niet hoe het verder in zijn werk gaat, gewoon afwachten of wat is wijsheid? 
 
Met vriendelijke groet.

 

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0