annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe kan ik een technische fout van de site melden waardoor ik niet kan verkopen?

wanneer ik verzendlabel wil afdrukken krijg ik keer voor keer de foutmelding uit de bijlagen. kan dit verholpen worden ? 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

hoe kan ik een technische fout van de site melden waardoor ik niet kan verkopen?

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad. Je bereikt hier geen Ebaymedewerkers.

Je kunt Ebay enkel bereiken via “Hulp en contact” onder- of bovenaan deze pagina.

 

Wat betreft je probleem:

Je zegt dat je niet kunt verkopen omdat je geen verzendlabel kunt afdrukken, dat heeft toch niets met elkaar te maken?

Je hebt iets verkocht, dan is de koop gesloten. Verzenden doe je met een verzendlabel en als dat niet lukt doe je het verzenden handmatig. Opgelost!

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

hoe kan ik een technische fout van de site melden waardoor ik niet kan verkopen?

Ik ondervind dezelfde error.

Het probleem is dat de koper de verzendkosten al heeft betaald, maar dat ik geen verzendlabel kan printen.

Als ik dan zelf een verzendetiket maak en het pakket post, moet ik nog een keer verzendkosten betalen. Dat doe ik dus niet.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

hoe kan ik een technische fout van de site melden waardoor ik niet kan verkopen?

Btw. Hoe kan ik contact krijgen met een 'echte' Ebay medewerker ?

Ik wordt alleen maar van kastje naar de muur gestuurd met antwoord sites

met antwoorden waar ik niets aan heb. Waardeloos.

  

 

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

hoe kan ik een technische fout van de site melden waardoor ik niet kan verkopen?

Hoe komt u erbij dat u nogmaals zelf de verzendkosten moet betalen. Een adreslabel kunt u zelf maken. Ikzelf doe altijd copy/paste en afdrukken. Frankeren moet u toch zelf.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord