annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waardeloze trackingsysteem E-Bay maar ze houden zich er wel aan

De trackingsysteem van E-Bay  is waardeloos. Pakketjes al lang aangekomen en een feedback gekregen terwijl de trackingsysteem aangeeft dat het gepost is verder niks. Een aantal geeft wel aan dat het geleverd is.

Het ergste is dat ik een aantal claims heb gekregen van een niet ontvangen item terwijl ik bij een andere tracking side zie dat het is geleverd of onderweg is naar final destination en dag later wel is afgeleverd. Vaak laat de koper de claim escaleren met het gevolg dat ik verlies en mijn geld plus item kwijt ben. Ik neem contact op met ebay hoe dit kan. Hun antwoord. Dat zij het via hun tracking systeem niet kunnen zien dat het geleverd is terwijl dat meerdere tracking sites wel aangeven dat het afgeleverd is. En dat ik zelf maar moet oplossen om mijn geld terug te krijgen. nou moet ik zeggen dat een aantal wel zo eerlijk zijn maar dat een meerdere niks meer van zich laat horen. E-BAY DOE ER WAT AAN IK BEN  TOT NU TOE HEEL ERG KLAAR MET JULLIE EERLIJKE VERKOPERS WORDEN GESTRAFT DOOR JULLIE FOUTEN

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Waardeloze trackingsysteem E-Bay maar ze houden zich er wel aan

Hoi xian-vinyl,

 

Gaat het om pakketjes met een ESUS-nummer? Deze zijn in US gekocht en te volgen. Zodra ze de US verlaten is het niet meer te volgen. Een dag of 10 later is het pakket gearriveerd. Als het geen ESUS-nummer heeft is het vrijwel altijd te volgen tot de deur.

 

Die ESUS-nummers zie ik sinds een paar maanden en zijn voor eBay-pakketjes. Ik weet in dit geval niet of dit verhaal bij jouw opgaat.

 

Groetjes,

boyce447

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Waardeloze trackingsysteem E-Bay maar ze houden zich er wel aan

Nee geen ESUS nummer. Het zijn pakketjes die ik verstuur met gewone track en trace en netjes invul, Afgelopen week weer en klant die het tracking van E-Bay volgt en die komt nog steeds niet verder dan dat het in proces is. De klant vond het toch wel te lang duren, met het gevolg dat ik weer een claim kreeg en heb verloren. Terwijl dus een andere en betere tracking side dat het geleverd is. Ik kan hoog of laag springen bij E-Bay om een andere tracking site te bekijken. Ze houden zich aan hun eigen. Ze gaven mij nog wel advies om mijn geld terug te vragen, Maar dat had ik al 3 keer gedaan en je raad het al geen enkele  respons item en geld kwijt. Ik laat het maar zo ik ben er klaar mee. Ik stop waren leuke jaren maar ze maken mij het onmogelijk om nog plezier te hebben met het verkopen. Heb ook al maanden dat mijn verkopersprestatie ondermaats is in the USA and global terwijl ik maanden geen claims meer heb gehad die ik heb laten escaleren. Geldklopperij dit. En nu ook met de btw die de koper extra moet betalen, Daar bereken ze ook provisie over en pay pal ook. Ze verdienen dus ook geld aan de btw. Dus je houd nog minder over van je verkochte item. het loont zich niet meer. 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord