annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

aurelianl
Community-lid

Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.



Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.



Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.



Is het wellicht bij de douane in de VS?



Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!

Bericht 1 van 117
laatste antwoord
116 ANTWOORDEN 116

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Heb ook een pakket besteld uit de US dat wordt bezorgd met USPS.

 

Het pakket van mij is op 30-04-2020 "processed" in CHICAGO IL INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER, sindsdien dus niets gehoord. PostNL wist mij te vertellen dat de maximale verwerkingstijd van de douane 4 weken is. Die 7 weken die hierboven worden vermeld klopt dus niet volgens degene van PostNL die ik aan de lijn had. Verder nog weinig nieuws aan de horizon helaas...

Bericht 51 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb vorige week woensdagmiddag iemand gesproken bij de klantenservice van postnl die duidelijk 7 weken heeft genoemd (vanwege corona). Volgens mij weten ze het helaas niet precies (bellen heeft in mijn beleving nu nog geen zin) en er zitten heel veel poststukken in containers in Rotterdam of ergens op de oceaan te dobberen. Als ik het goed heb begrepen zou er een heel groot transport van usp (22 containers) rond eergisteren arriveren in Rotterdam. Mocht 4 weken juist zijn dan hoop ik mijn pakketje begin juli te hebben en anders helaas eind juli. In transit sinds 29 april, uit Miami vertrokken. In de VS zelf vrij netjes verwerkt binnen negen dagen. Ik vind persoonlijk postnl verwerkingstiijd 4-7 weken tergend lang daarmee vergeleken. Van andere kant moeten we blij zijn dat Europese post uit de VS in Nl aankomt. Anders moesten we nog langer wachten.
Het volgende transport komt trouwens op ca. 23 juni aan (7 containers) dus de grootste hoeveelheid is rond 9 juni aangekomen. Zoek maar via usps covid 19 continuity of operations update international service: alternate transport air to sea diversion destined for netherlands. Succes allemaal. Laten even weten als er iets binnenkomt aub.
Bericht 52 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Trouwens: ik lees nu 4 weken verwerking douane en daar komt bovenop leeghalen van containers en distributie postnl dus die zeven weken kunnen nog steeds kloppen ;(
Bericht 53 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ok michalina39 bedankt voor de update, zelf begon ik heel erg te twijfelen of het nog goed komt, maar dit geeft in ieder geval voor mij een tijdslimiet aan voordat ik ga claimen bij paypal
Bericht 54 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ik heb ook het idee dat het niet altijd naar Postnl gaat als een pakketje in Nederland arriveert. Ik heb regelmatig pakketjes uit Amerika waar geen Nederlandse barcode opstaat. Dan wordt alleen die van USPS gebruikt.

 

Het lijkt me ook een beetje vreemd, als het met de boot in Nederland aankomt, dat het nog weken duurt. Alleen de douane kan nog een paar dagen vertraging geven. Als er geen Nederlandse scan is, lijkt mij dat de boot nog niet in Nederland is gearriveerd.

 

Heb nog meer pakketten die blijven 'hangen'. Heb er eentje uit Griekenland en die is sinds 26 mei op de luchthaven van Athene. Dus die is daar ook al ruim 2 weken. Het coronavirus gooit het intenationale pakketjesverkeer flink in de war.

Bericht 55 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Dat is een slechte zaak boyce447, dat postnl dat niet afhandelt, volgens mij heeft usps hier verder geen bezorgdienst, zou betekenen dat het door een schimmig transport bedrijfje word bezorgd
Bericht 56 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Heb nu een pakket van USPS ook uit Amerika van Ebay die in Nederland is gearriveerd. Deze is overgenomen door DHL. Als er een pakket blijft 'hangen', kan er ook contact worden opgenomen met DHL. DHL krijgt al een vooraanmelding dat het pakket eraankomt. Bij contact met hun, kan je het beste wel het nummer van USPS bij de hand te hebben.

Bericht 57 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Anonymous
Niet van toepassing
Dank voor de tip met DHL. Fijn dat je het doorgeeft. Net gebeld. Ze kunnen mijn code niet vinden (blijft net als in mijn info op Miami steken 29/04). Postnl heeft helaas onlangs klantenservicenummer buiten werking gesteld. Tragisch... wat een service. Je kunt toch niet alles op coronabeperkingen gooien ;(. Dan maar weer over een week weer bellen met dhl. Zij kunnen wel in verschillende systemen kijken. Fijn contact voor 1 euro per gesprek. Beter dit dan een gratis postnlnummer dat niet bereikbaar is.
Bericht 58 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

Ik heb precies hetzelfde met pakketje uit Californië - tracking number LZ 655263895 US. Spoorloos verdwenen, tot nu toe. Het is de VS uit zeggen de verzenders in Californië en het is nooit aangekomen in Nederland want er is nooit een post Nl nummer aan verleend.
Bericht 59 van 117
laatste antwoord

Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?

vande-4412, ik denk dat je net als onze pakketten uit moet gaan van 2 tot 3 maanden
Bericht 60 van 117
laatste antwoord