Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb vorige week woensdagmiddag iemand gesproken bij de klantenservice van postnl die duidelijk 7 weken heeft genoemd (vanwege corona). Volgens mij weten ze het helaas niet precies (bellen heeft in mijn beleving nu nog geen zin) en er zitten heel veel poststukken in containers in Rotterdam of ergens op de oceaan te dobberen. Als ik het goed heb begrepen zou er een heel groot transport van usp (22 containers) rond eergisteren arriveren in Rotterdam. Mocht 4 weken juist zijn dan hoop ik mijn pakketje begin juli te hebben en anders helaas eind juli. In transit sinds 29 april, uit Miami vertrokken. In de VS zelf vrij netjes verwerkt binnen negen dagen. Ik vind persoonlijk postnl verwerkingstiijd 4-7 weken tergend lang daarmee vergeleken. Van andere kant moeten we blij zijn dat Europese post uit de VS in Nl aankomt. Anders moesten we nog langer wachten.
Het volgende transport komt trouwens op ca. 23 juni aan (7 containers) dus de grootste hoeveelheid is rond 9 juni aangekomen. Zoek maar via usps covid 19 continuity of operations update international service: alternate transport air to sea diversion destined for netherlands. Succes allemaal. Laten even weten als er iets binnenkomt aub.