USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-03-2012 15:57
Hallo. Ik heb kort geleden object gekocht uit de VS, Colorado. Het tracking nummer is: lc501639204us . Nu is de status van de tracking info al dagen op "In Transit", geen verdere updates.
Het pakket is nog in de VS, ik heb PostNL gebeld om het 3S tracking nummer op te vragen want wellicht dat het al in Nederland was aangekomen, dit was niet het geval. Nou heb ik gelezen dat dit soort vertraging vaker voorkomt bij USPS... Heb zelf weinig ervaring met USPS.
Heb ook geprobeert om contact op te nemen doormiddels de USPS website te bezoeken, te bellen naar hun customer service (wat onmogelijk is, krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is) en ook geprobeert een e-mail te sturen, maar dat geld alleen voor in de VS.
Is het wellicht bij de douane in de VS?
Graag hoor ik oplossing en ervaringen hiermee, bedankt!
Re: USPS pakket al meer dan een week "In Transit" ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-06-2020 12:42
Heb ook een pakket besteld uit de US dat wordt bezorgd met USPS.
Het pakket van mij is op 30-04-2020 "processed" in CHICAGO IL INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER, sindsdien dus niets gehoord. PostNL wist mij te vertellen dat de maximale verwerkingstijd van de douane 4 weken is. Die 7 weken die hierboven worden vermeld klopt dus niet volgens degene van PostNL die ik aan de lijn had. Verder nog weinig nieuws aan de horizon helaas...

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-06-2020 13:04
Het volgende transport komt trouwens op ca. 23 juni aan (7 containers) dus de grootste hoeveelheid is rond 9 juni aangekomen. Zoek maar via usps covid 19 continuity of operations update international service: alternate transport air to sea diversion destined for netherlands. Succes allemaal. Laten even weten als er iets binnenkomt aub.

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-06-2020 13:07
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-06-2020 14:14

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-06-2020 22:00
Ik heb ook het idee dat het niet altijd naar Postnl gaat als een pakketje in Nederland arriveert. Ik heb regelmatig pakketjes uit Amerika waar geen Nederlandse barcode opstaat. Dan wordt alleen die van USPS gebruikt.
Het lijkt me ook een beetje vreemd, als het met de boot in Nederland aankomt, dat het nog weken duurt. Alleen de douane kan nog een paar dagen vertraging geven. Als er geen Nederlandse scan is, lijkt mij dat de boot nog niet in Nederland is gearriveerd.
Heb nog meer pakketten die blijven 'hangen'. Heb er eentje uit Griekenland en die is sinds 26 mei op de luchthaven van Athene. Dus die is daar ook al ruim 2 weken. Het coronavirus gooit het intenationale pakketjesverkeer flink in de war.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-06-2020 11:57

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-06-2020 13:47
Heb nu een pakket van USPS ook uit Amerika van Ebay die in Nederland is gearriveerd. Deze is overgenomen door DHL. Als er een pakket blijft 'hangen', kan er ook contact worden opgenomen met DHL. DHL krijgt al een vooraanmelding dat het pakket eraankomt. Bij contact met hun, kan je het beste wel het nummer van USPS bij de hand te hebben.

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-06-2020 16:18
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 13-06-2020 12:56
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 13-06-2020 15:16