op 07-01-2011 12:46
kunnen jullie je niet eens hard gaan maken voor jullie verkopers uit NL, zorg ervoor dat wij verzendkosten kunnen vragen die conform de werkelijke verzendkosten zijn, ik duid dan met name op het feit dat als je adverteert op b.v de UK site of ebay.com je alleen lokale verzendkosten mag rekenen, het heeft geen zin om deze items op ebay.nl te plaatsen omdat die gewoonweg niet worden gevonden door kopers in de UK en de VS. Of en misschien is dat een simpelere optie, voeg de optie zichtbaarheid in de UK en de VS toe als je een advertentie plaatst op de nederlandse site, die optie is wel beschikbaar op de UK site en die van de VS dus waarom hier niet, op die manier ben je en zichtbaar en kun je de werkelijke verzendkosten berekenen. Op die manier heeft de verkoper tenminste de optie, als je nu die verzendkosten wilt berekenen dan moet je de vraagprijs verhogen of je krijgt problemen met de betreffende site en moet je je verzendkosten verlagen omdat die ervan uit gaan dat je in dat land woont, want verder kijken dan hun neus lang is kunnen ze niet blijkbaar.
op 15-03-2011 10:26
allemaal leuk en aardig maar even back to topic!
Martijn hoe staat het ermee! nog steeds geen witte rook??????
zal me er maar bij neerleggen dat mijn vraag onbeantwoord blijft!
Voorlopig nog geen witte rook, maar ik blijf pushen tot ik een antwoord krijg
op 15-03-2011 12:25
als ik moet helpen met duwen dan zeg je het maar!
:^O
maar even zonder gekheid het zou voor veel verkopers een hele uitkomst zijn als de mogelijkheid om aan te geven dat je ook zichtbaar bent in de UK en/of VS ook op ebay.nl werdt ingevoerd.
op 15-03-2011 12:40
Het zou nog mooier zijn als eBay graties werd, inclusief PayPal, maar blijf dromen.
eBay's beleid gaat richting verplicht gratis verzenden en om echt wereldwijd te kunnen aanbieden zal meer betaald moeten worden. eBay.com is daarvoor de juiste plek.
op 28-03-2011 19:10
En Martijn nog steeds aan het pushen? Hoe moeilijk is het nu om een hele simpele vraag/suggestie beantwoord te krijgen?
op 29-03-2011 09:42
Hoe moeilijk is het nu om een hele simpele vraag/suggestie beantwoord te krijgen?
Vrij moeilijk blijkbaar. Heeft me net drie maand gekost om een simpele "object melden" knop op de object pagina's te krijgen op ebay.nl terwijl dat reeds in alle andere landen beschikbaar was.
Waar jij om vraagt is iets waar nog meer verschillende mensen hun goedkeuring aan moeten geven, dus dat duurt nog langer en vereist dat ik nog meer mensen moet overtuigen, maar ik geef niet op.
op 06-04-2011 14:51
1 2 3 4 komt er nog wat van 5 6 7 we wachten al zo lang 8 9 10 we hebben nog niets gezien 11 12 het is gewoon schandalig!
:^O
op 06-04-2011 15:26
op 07-04-2011 13:15
op wie mag ik mijn pijlen dan wel richten???? ik bedoel zo moeilijk is/was mijn vraag toch niet ik wacht nu al drie maand op antwoord!
op 07-04-2011 14:01
op 07-04-2011 17:28
Deze vraag leidt tot niets, dat was al vanaf het begin duidelijk.
Ik heb zelf ook vaker een vraag gesteld aan eBay, er kwam nooit een duidelijk antwoord.
Met andere woorden, het gegeven antwoord was altijd dat op een andere dan de gestelde vraag.
Vraag: welke verzendmethode moet ik toepassen om er voor te zorgen dat ik mijn geld kan behouden als er een onterechte claim op de kopersbescherming van PayPal wordt gedaan?
Antwoord: ga naar de site en klik op de button "Hulp" om de Customer Support te contacteren.