op 07-01-2011 12:46
kunnen jullie je niet eens hard gaan maken voor jullie verkopers uit NL, zorg ervoor dat wij verzendkosten kunnen vragen die conform de werkelijke verzendkosten zijn, ik duid dan met name op het feit dat als je adverteert op b.v de UK site of ebay.com je alleen lokale verzendkosten mag rekenen, het heeft geen zin om deze items op ebay.nl te plaatsen omdat die gewoonweg niet worden gevonden door kopers in de UK en de VS. Of en misschien is dat een simpelere optie, voeg de optie zichtbaarheid in de UK en de VS toe als je een advertentie plaatst op de nederlandse site, die optie is wel beschikbaar op de UK site en die van de VS dus waarom hier niet, op die manier ben je en zichtbaar en kun je de werkelijke verzendkosten berekenen. Op die manier heeft de verkoper tenminste de optie, als je nu die verzendkosten wilt berekenen dan moet je de vraagprijs verhogen of je krijgt problemen met de betreffende site en moet je je verzendkosten verlagen omdat die ervan uit gaan dat je in dat land woont, want verder kijken dan hun neus lang is kunnen ze niet blijkbaar.
op 24-10-2011 11:35
Excuus, voor de ouderen is het ook een goede optie.
En dagelijks een paar uur beweging houdt de leden soepel.
op 24-10-2011 11:44
Ik houd me verder stil inzake het vernaggelen:^O je weet wel waarom!
op 29-10-2011 16:31
De lijkt me toch wel het bericht met de meeste aanpassingen achteraf.
op 30-10-2011 11:04
goedenmorgen KB
ja jij en ik als oudgedienden hier wisten
natuurlijk allang dat dit draadje geen nut had.
Ebay antwoordt hier namelijk niet op vragen,
integendeel de leden wordt hoe langer hoe meer
opgedragen. de TOP moderator die hier nu
aanwezig is heeft al meerdere malen aangegeven
dat hij er allemaal nog niet zoveel van afweet, dus
bij hem hoef je dus ook niet te zijn voor vragen.
Ja en vanochtend iets betaalt en nu is
objekten die je nog moet betalen ook
weer ergens anders geplaatst.
Het is je allemaal wat,
groetjes Niek
op 30-10-2011 11:17
wie niets probeert krijgt nooit een antwoordt en niet antwoorden is ook een antwoordt.