annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Anonymous
Niet van toepassing

Ik zag tot mijn verbazing dat het plaatsen van advertenties nu ineens geld kost? En ik wil toch eens vragen waarom? En wat heeft het dan nog allemaal voor nut? Ik probeer mijn strips te verkopen en heb inmiddels ongeveer 1000 advertenties op ebay staan en normaal verkoop ik misschien wel wat en dat zou dan ongeveer 150,- per maand opleveren waar ik dan weer nieuwe strips van kon kopen, maar nu zou ik dus sowieso ongeveer ? 500,- per maand moeten betalen voor het plaatsen van advertenties + dan ook nog eens een verkopers commissie van 8%. Zijn jullie dan echt niet meer tevreden met 8% maar willen jullie nu ook jullie vaste klanten/verzamelaars uitroeien in deze toch al onmogelijke zware financiële tijd? Ik hoop echt dat jullie eens goeds in de spiegel kijken en terugkomen op deze onbeschofte beslissing, want ik laat nu mijn advertenties netjes aflopen en zet dan wel mijn eigen ebay site op onder het mom van ebay met fatsoensnormen! 

Bericht 1 van 41
laatste antwoord
40 ANTWOORDEN 40

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Gezien de kinderachtige wending lijkt mij het beste dat lekker zelf uit te zoeken.

Bericht 11 van 41
laatste antwoord

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Anonymous
Niet van toepassing
Zo zou ik ook reageren als ik met mijn mond vol stond!
Bericht 12 van 41
laatste antwoord

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Ten derde: Als je orders krijgt vanuit een land dat over de hele wereld bekend staat als associale aggressieve oplichters moet je dan net als een hond gaan liggen en rollen of mag je ook een eigen mening hebben en daar voor opkomen?

Tenslotte: Aan uw reactie te zien zou het mij niet verbazem als uzelf bij ebay werkte en hoopte op een opslag :-), maar in ieder geval, ook u zou zich moeten schamen voor het feit dat we in een wereld leven waarin genoeg niet meer genoeg is!

 

Hier hebben we wat aan !!! Dat helpt de particulaire en zakelijke aanbieders verder !!!

 

Begin je eigen sociale Verkoopsite, laat iedereen gratis aanbieden voor eerlijke prijzen en we hebben een ideale wereld.

 

Ik werk overigens ook niet bij Ebay en ontvang ook geen bonus van hen; google mijn naam dan kom je het te weten..........................

 

 

Bericht 13 van 41
laatste antwoord

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Anonymous
Niet van toepassing

Wat is er mis mis met een nette iedeale wereld waarin nog meer winst niet het belangrijkste is???

Bericht 14 van 41
laatste antwoord

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Anonymous
Niet van toepassing

 En wat helpt de particulaire aanbieders die net de nek zijn omgedraait dan verder???

Bericht 15 van 41
laatste antwoord

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

ja "goede raad is duur", luidt een oud Nederlands gezegde.

 

en ........... ga nu niet zielig zitten doen, dat de nek van de particuliere aanbieders is omgedraaid. Failliet kunnen ze volgens mij door de Ebay-aktie niet gaan. 

 

Misschien zou je een stichting voor Ebay-gedupeerden moeten beginnen en bij voldoende deelname een rechtzaak aanspannen.

Bericht 16 van 41
laatste antwoord

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Anonymous
Niet van toepassing

Dit zegt een vrolijke zelfingenomen zakenman die verheerlijkt ziet hoe zijn concurenten worden uitgeschakeld, je moest je schamen!!!

Bericht 17 van 41
laatste antwoord

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Anonymous
Niet van toepassing

Oh ja, en tot ziens, ik heb wel wat beters te doen dan met dit soort zelf ingenomen personen te communiceren die denken dat de wereld alleen om hen eigen persoontje draait en niet gedeeld hoeft te worden met anderen, erg zielig, en nogmaals je moest je SCHAMEN net als ebay!!!

Bericht 18 van 41
laatste antwoord

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

grote uitspraken over iemand, die je niet eens kent .......................................

 

dat "tot ziens", zul je wel niet letterlijk bedoelen.

 

 

Bericht 19 van 41
laatste antwoord

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Dat denk ik ook niet....

Blijkbaar kan er in de ideale wereld niet gezegt worden hoe dingen werkelijk in elkaar zitten.

 

Bericht 20 van 41
laatste antwoord