annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Anonymous
Niet van toepassing

Ik zag tot mijn verbazing dat het plaatsen van advertenties nu ineens geld kost? En ik wil toch eens vragen waarom? En wat heeft het dan nog allemaal voor nut? Ik probeer mijn strips te verkopen en heb inmiddels ongeveer 1000 advertenties op ebay staan en normaal verkoop ik misschien wel wat en dat zou dan ongeveer 150,- per maand opleveren waar ik dan weer nieuwe strips van kon kopen, maar nu zou ik dus sowieso ongeveer ? 500,- per maand moeten betalen voor het plaatsen van advertenties + dan ook nog eens een verkopers commissie van 8%. Zijn jullie dan echt niet meer tevreden met 8% maar willen jullie nu ook jullie vaste klanten/verzamelaars uitroeien in deze toch al onmogelijke zware financiële tijd? Ik hoop echt dat jullie eens goeds in de spiegel kijken en terugkomen op deze onbeschofte beslissing, want ik laat nu mijn advertenties netjes aflopen en zet dan wel mijn eigen ebay site op onder het mom van ebay met fatsoensnormen! 

Bericht 1 van 41
laatste antwoord
40 ANTWOORDEN 40

Re: Eerst de banken die de boel verzieken en nu ebay???

Aangezien dit topic van het onderwerp af is, en nu in persoonlijke aanvallen terecht is gekomen gaat hij op slot.

Als er iemand het daadwerkelijke onderwerp wil bespreken is hij/zij vrij een nieuw topic te maken.

Bericht 41 van 41
laatste antwoord