Veilig handelen voor kopers
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Moet een koper gevolgschade als verzenkosten betalen door een aantoonbare verkopersfout ? Waarom?

LS, Ik heb nu problemen gehad, inmiddels alweer eentje in de maak, met een leverancier die aantoonbaar iets anders levert dan in de omschrijving staat. Is dit mijn risico bij problemen of dat van de leverancier, die dit probleem veroorzaakt?Waarom mo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 321 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

koper wil van de koop afzien

Ik heb een object verkocht aan een bepaalde koper. Heb een aantal weken daarvoor al eens wat voor hem gecancelled. Nu heeft hij weer een object gewonnen waarna ik direct een mail krijg om het weer te cancelen. Nu heb ik hem meerdere malen gemailed me...

Verkoper kan niet leveren.

LS, Ik heb een artikel gewonnen maar door overmacht van de verkoper kunnen zij het artikel niet nu leveren. Verkoper heeft goede vermeldingen op ebay. En een eerder gewonnen artikel is prima en snel geleverd. Tot hoe lang kan ik wachten met de leveri...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 238 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

aankoop terug gestuurd maar geen geld terug

Koppelingsset gekocht maar niet in orde (nieuw)Verkoper zegt andere of geld terug ik heb toen een nieuwe originele setgekocht en perfect dus ik wilde geld terug.Toen werd de verkoper al lastiger ,paar keer heen en weer gemailden ik had een vermoede d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 338 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

playsmarty

heb net een itunes card gekocht en krijg binnen 10minuten deze mail, is dit vertrouwd? Hello Rien Schoonhoven, Thank You for choosing PlaySmarty as your trading partner on eBay! We have received the payment and your order is being processed. As it’s ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 495 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Item beschadigt ontvangen

Hallo mensen, Ik heb via een veiling een Beats Pro Detox gewonnen voor 185 euro. Netjes in folie verpakt en alles. Helaas, ik pakte de boel uit en er zaten beschadigingen op de koptelefoon. Prima, paar krasjes boeit me niet. Daarna aangesloten op mij...

iets gekocht en niet gekreegen

hallo ik heb op 6-8 van tomstubes een sigh gekocht objeckt nr 251312516765 voor 66 us dolar en op 15 september nog niks binnen en hem toen gemaild hij zou een anderen stuuren met track en trace maar nu krijg ik geen antwordt meer en kan hem ook niet ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 309 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

De verkoper heeft me aan het lijntje gehouden, maar nu ben ik te laat om bij E-bay te melden.

Ik had de verwachting dat de antieke tafelbel gewoon zou worden geleverd, maar blijk aan het lijntje te zijn gehouden. De transactie was half februari. Bij Paypal kan ik de mislukte transactie niet meer melden en ik weet niet hoe ik dit bij Ebay moet...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 304 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verkoper betaald niet terug...

Hallo allemaal, Ik heb laatst een poster gekocht maar helaas was de poster beschadigd aangekomen. Dit heb ik gemeld aan de verkoper en de verkoper stelde voor foto's te maken van de beschadigingen. Nadat hij de foto's gezien had stelde hij voor de po...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 502 Weergaven
  • 11 replies
  • 0 kudos

diefstal

ik heb een iphone gekocht op ebay, betaald etc. nu krijg ik een 2e hands toestel toegezonden. de verkoper zegt dat hij een nieuwe in de verpakking gedaan heeft maar weigert mij het imei nummer te geven die hij volgens hem wel zou hebben. Dan kan ik n...

De Herkansings aanbiedings truck

Hallo , Het is me nu al een paar keer overkomen bij de vriendelijke Hong Kong dealer'sJe bent lekker aan het bieden , Maar je wordt vrolijk overboden vlak voor het eind.Jammer denk je dan...Maar even later krijg je een 2d kans aangeboden.. Tegen het ...