Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Doorlink naar Chineese Ebay?

Hallo, Ik heb al een aantal weken probleemloos contact met een verkoper uit Hongarije. Hij stuurde mij een bericht vandaag met een foto in de bijlage. Als ik daar op klik schiet ik door naar Ebay uit zo lijkt China. In ieder geval ik zie een offiecie...

Opgelicht

Beste mensen, ik heb bij een verkoper 6 paar 925 sterling zilveren oorbellen gekocht, per stuk €2,60, verzendkosten €3,68 ( in Polen )Heb deze verkoper nog van te voren gevragen of het echt 925 sterling zilver was, waar hij op atwoorden ( HelloYes, t...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 209 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

ik kom niet in een aanbieding

Als ik in een bepaalde aanbieding wil kom ik op een lijst met ongeveer (???) dezelfde aanbiedingen. Kan ik dit oplossen of is dit een verkeerde instelling van de verkoper ? Er zijn vlogens mij meer aanbiedingen van deze verkoper, want hier kom ik ook...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 83 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Opgelost! hoe krijg ik mijn geld terug verkoper heeft het niet meer?

Ik heb onlangs schoenen gekocht bij ****een duitse verkoper. ik kreeg net een e-mail van hem dat hij de schoenen niet meer heeft hoe krijg ik mijn geld terug? hij bood andere aan in de email maar die wil ik niet . ik wil alleen me geld terug gaat hie...

Koper vraagt voor paypal fees

Ik heb zojuist een item (nintendo 3ds) op een auction gewonnen. Hij komt vanuit het Frans gedeelte van België. De verkoper is nieuw (had maar 1 feedback), maar daar maakte ik mij niet zo druk over. Zijn advertentie was in het Frans, dit had ik dus ni...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 129 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

geen betaalverzoek ontvangen?

ik heb iets besteld in australie via direct kopen. Ik wil dit via paypal betalen, de verkoper heeft mij ook al meerdere betaalverzoeken gestuurd maar ik kan deze nergens terugvinden zodat ik het kan betalen?Waar kan ik dit vinden? Ik ontvang geen mai...

emails van verkopers

Even een vraagje:Ik heb de laatste tijd steeds emails van verkopers waar ik in het verleden wel eens iets van gekocht heb met de mededeling dat ze nieuwe spullen hebben geplaatst.Ik vind het eigenlijk heel vervelend en heb dat al eens laten weten aan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 223 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

hoogste bod maar niet gewonnen?

Ik had op een tas geboden en had hoger geboden dan het bedrag die er stond. Het was nog twee uur voordat de verkoop sloot. Toen ik sávonds keek bleek dat ik de tas niet gewonnen had. Dat was op zich jammer maar het was het bood waar ik overheen gebod...