Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Ik heb iets gekocht en betaald met iDEAL(en niet Paypal) en niet ontvangen. Hoe krijg ik geld terug?

Ik heb een aankoop gedaan via EBay en had de mogelijklijk om via iDEAL te betalen. Omdat ik geen Paypal account heb heb ik hiervoor gekozen. Nu is het artikel niet aangekomen en wil ik m'n geld terug. Hiervoor moet ik een transactie probleem aanmaken...

defect item terug gestuurd, maar nog geen geld terug

Na overleg defect item teruggezonden. Betreft een duitse zakelijke verkoperHet zou direct terug betaald worden. Inmiddels bijna 3 weken geleden netjes Verzonden. Veel mail via ebay Verzonden..Geen respons. Na haar telefoonnummer te hebben achterhaald...

how to create a gixen list in my ebay account

"Import Watch list" will import all still active (non-ended) auctions from your eBay watch list. Buy-it-now-only items and completed auctions are excluded. The price will be set at 0, which means further edit is required in order to make the snipes a...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 120 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

valse mail/betaling? help!

Beste mensen, Laatst kreeg ik een brief binnen thuis van een duits bedrijf Mediafinanz. In de brief stond dat ik een optische / laser muis had gekocht en deze nog niet had betaald. Ik dacht dat dit scam was dus ik heb de brief weg gegooid. Vandaag kr...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 138 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Waarom kan ik niet meerdere dingen tegelijk kopen van 1 verkoper?

Als ik wat spulletjes wilt kopen moet ik per product af rekenen, dit kost mij heel veel tijd. vroeger kon dit wel. wat is de oorzaak dat dit niet meer kan? en dankjewel ebay voor het weghalen van de reclamen adds, sinds vandaag geen last meer van geh...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 398 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Doorlink naar Chineese Ebay?

Hallo, Ik heb al een aantal weken probleemloos contact met een verkoper uit Hongarije. Hij stuurde mij een bericht vandaag met een foto in de bijlage. Als ik daar op klik schiet ik door naar Ebay uit zo lijkt China. In ieder geval ik zie een offiecie...