Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Wat is mijn Paypal nummer?

Ik zou geld terug krijgen omdat een object niet is aangekomen, ze vroegen hiervoor mijn Paypal maar is dat hetzelfde als je bankrekeningnummer? Ik kan het bij Paypal niet terug vinden.

VERKOPER REAGEERT NIET, INMIDDELS AL 5 POGINGEN

HEB OBJECT NOG NIET BETAALT VANWEGE IK ALTIJD EERST MET DE VERKOPER IN CONTACT WIL KOMEN.DIT IS DUS NA VEEL POGINGEN NOG NIET GELUKT. KRIJG EEN BEETJE DE INDRUK DAT HET GAAT OM VALSE SPULLEN OF IETS DERGELIJKS. WAT NU? GROET

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 228 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Defect product terugsturen naar het buitenland

Hallo, Ik heb op 3 november een LED lamp gekocht uit het buitenland via Ebay.com.Toen ik het product ontving, deed hij niets, hij is dus defect. Nu heb ik op 28 november een 'return case' aangemaakt en daarin staat dat de verkoper de verzendkosten mo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 362 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

ik kan geen feedback geven meer

Hoi, Ik heb op 10/09/14 iets gekocht.Toen dat niet aankwam zouden ze het opnieuw sturen op 23-10-2014.Nu heb ik nog steeds niks ontvangen, maar het item staat al geargiveerd en kan geen feedback geven.Hoe kan dat? Bedankt alvast, Jolanda

bestellingen annuleren

Hallo mijn naam is marcel en ik had op ebay een paar keer perongeluk iets gekocht dus stuurde ik mailtjes naar de verkopers en nu heb ik al een paar bestellingen geannuleerd maar nu staat er dat ik nog steeds moet betalen? En wat gebeurt er als ik di...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 371 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Aanbieder en aanbieding niet meer beschikbaar.

op 4 december heb een ik een jas gekocht via ebay. ik heb met paypal betaald en het object is op 5 december verzonden. op 6 december kreeg ik het volgende bericht: Hierbij laten we je weten dat we een object hebben verwijderd dat je onlangs hebt gewo...

Mijn aan koop is niet binnen gekomen

Ik heb ruim een maand geleden een aankoop gedaan en deze is nog steeds niet binnen . Daar over heb ik 3x contact op genomen met de verkoper maar deze reageert helemaal niet .