annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat gebeurt met een artikel dat ik niet heb ontvangen en geld terug heb gekregen

Ik heb een dikke 3 weken geleden een artikel gekocht op ebay, en nog niet ontvangen. Vorige week zaterdag heb ik dit gemeld aan Ebay en had binnen 1 minuut mijn volledige aankoopbedrag terug (chapeau!)

 

Ik vroeg mij af wat nu emt het artikel gebeurt dat (volgens de verkoper) onderweg is naar mij. Wordt dit halverwege tegengehouden? ontvangen ik dit en moet ik dit terugsturen?

 

Ik vraag mij dit af omdat ik benieuwd ben of het artikel uberhaupt is verzonden.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Wat gebeurt met een artikel dat ik niet heb ontvangen en geld terug heb gekregen

Ligt eraan waar je het hebt gekocht.

Mocht het China zijn of HonKong, kan het in deze tijd een stuk langer onderweg zijn, omdat enkele weken terug Chinees Nieuwjaar is gevierd. Alles in Azië ligt dan een week stil. Daarna is er een "extra berg" aan te verzenden items. Voordat ze daar doorheen zijn gewerkt kan dat nog eens extra aan tijd kosten. In het verleden heb ik rond Chinees Nieuwjaar wel eens maximaal 5-6 weken moeten wachten.

 

Of items zijn verzonden kun je zien aan de status van aangekochte goederen.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord