annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

defect item terug gestuurd, maar nog geen geld terug

Na overleg defect item teruggezonden. Betreft een duitse zakelijke verkoper
Het zou direct terug betaald worden. Inmiddels bijna 3 weken geleden netjes Verzonden. Veel mail via ebay Verzonden..Geen respons. Na haar telefoonnummer te hebben achterhaald eindelijk een kort berichtje dat het is aangekomen en ze zou de betaling regelen. Weer bijna een week verder. Maar niets.
Nog een berichtje wanneer de betaking was voldaan. ze heeft het wel gelezen maar geen reactie.inmiddels heeft ze mij via WhatsApp geblokkeerd..
Gek genoeg wist ze niet hoe snel ze een geschil moest openen. Zodat ik dat niet meer kon. Geen enkele response totdat ik bij het geschil keek, die ze heeft gesloten en nog een bericht toegevoegd heeft dat ze niet meer via ebay terug kan betalen, maar via PayPal. Ik ben bang dat ze daar op een slinkse manier haar geld dan terug kan halen. Daar ik geen goede ervaring met PayPal heb.

Een geschil kan ik niet meer openen.. Ebay doet ook.niet veel..

Betreft 200,- ze rekt enorm veel tijd.. Ik heb tot 15 december de tijd om feedback te.geven..

Iemand die mij advies kan geven?

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

defect item terug gestuurd, maar nog geen geld terug

eBay doet niets en PayPal is duur en voor een verkoper een afbreukrisico.

Deze verkoper heeft geen zin u terug te betalen en doet er alles aan dat te bereiken.

 

Ga naar uw bank en laat de incasso opdracht voor de PayPal betaling terugboeken, dat kan online.

Ga naar uw creditcard en vraag een chargeback voor de betreffende betaling.

 

Feedback is van geen belang maar die kunt u nu al geven.

 

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

defect item terug gestuurd, maar nog geen geld terug

Helaas met overschrijving betaald. En idd, krijg het idee dat ze gewoon geen zin heeft. Vreemde constructie van ebay dat ik als koper dan geen geschil kan openen. Ze rekt tijd.. En door haar contact gedrag kan ik eruit halen dat ze tijd rekt tot de 15 december. Zodat ik geen feedback meer kan geven. Als ik nu al feedback geef, kan ik helemaal naar mijn 200,- fluiten..
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

defect item terug gestuurd, maar nog geen geld terug

Een geschil zonder PayPal betaling heeft op eBay geen zin.

Meld de verkoper dat u het geld persoonlijk zal komen halen en plan uw volgende vakantie naar Duitsland.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

defect item terug gestuurd, maar nog geen geld terug

Dat is idd een goeie! Hamburg is ook een leuke staf om er even tussenuit te gaan! Prima te combineren met werkende weg 😉

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

defect item terug gestuurd, maar nog geen geld terug

Als u de moed hebt opgegeven kunt u de negatieve feedback geven, wel binnen 60 dagen na afloop item.

Verkauft Trödel und haftet sich nicht dem Versprechen zur Rückzahlung. Am besten zu Vermeiden
 
 

 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord