Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Bang voor lage prijs

De hele tijd ben ik bang voordat ik mijn spullen op ebay te koop zet. Ik heb het nu wel gedaan, maar de prijs is superlaag die nu geboden is. oke ik heb het zelf wel zo ingesteld dat de prijs zo laag is, maar toch ben ik elke keer weer bang dat het b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 292 Weergaven
  • 10 replies
  • 0 kudos

Internationaal verkoper weet niet wat te doen

Hallo, Ik heb wat gekocht van een verkoper op Ebay,die in Amerika woont. Toen ik wilde betalen,kreeg ik de volgende melding: "Some item(s) listed below do not have shipping fees specified by the seller(s). Seller has not provided shipping information...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 142 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

verzendkosten

hallo ik had bij ebay gevraagd of het mogelijk is om de verzendkosten in een keer in mijn winkel te verhogen en wat voor antwoord kreeg ik ???????????????????Dank voor uw berichten aan ons. Allereerst mijn excuses voor de late reactie op uw mail. Hel...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 165 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

pakje met Deutsche Post Brief

Ik heb een vraag over een pakje uit Duitsland wat verstuurd is met de Deutsche Post Brief.Ik heb maandag een paar truien gekocht en gelijk betaalt met paypal .De verkoper heeft de truien op dinsdag opgestuurt en een trackingnummer er bij gegeven,maar...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2713 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Please enter a valid value (voor zip code)

Hallo, Ik probeer nu al 2 uur een advertentie te zetten op e-bay.COM omdat ik denk dat de meeste geinteresseerden in de US zitten maar ik blijf maar K#$%t#n door een foutmelding op shipping / zipcode: Please provide the correct information in the hig...

Verzending naar USA *UPDATE* informatie

De informatie aan de rechterzijde is verouderd. De TNT heeft op de zakelijke pagina's zgn Hiccups waarin alle vertragingen met toelichting staan:Postbezorging – Verenigde Staten van Amerika Datum: 23 december 2010 Verwachte vertraging: Onbekend Land:...

Poststuk naar VS duur nu al 20 dagen, wanneer komt het ongeveer aan?

Hallo, op 24 December 2010 heb ik een pakket verzonden met Internationaal pakket plus van TNT, naar de Verendigde staten/ IL. Status via Usps: Service(s): E Parcel Group Status: Origin Post is Preparing Shipment. Status via TNT tracktrace: 28.12.2010...

Problem met ebay.co.uk

Als ik een ad wil plaatsen op ebay.co.uk gaat alles goed tot het laatste moment: Dan vraagt het systeem mijn identiteit te bevestigen via pay pal maar krijg ik als antwoord dat dit banknummer al gekoppeld is aan ebay en lukt het niet om mijn .co.uk p...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 296 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Product internationaal verkopen

Ik heb twee producten aangeboden via ebay.nl en heb wereldwijd verzenden aangegeven. Wanneer ik echter dezelfde zoekterm ingeef op ebay.nl maar dan op ebay.de, dan wordt mijn product niet gevonden, ook niet bij aanbieders in het buitenland.Heeft iema...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2236 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos