annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn object is niet te zien in ebay.fr en voorheen wel, waarom?

shinchan124
Community-lid

Hallo, ik probeer het onderstaande ticket te verkopen:



http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290563913077



Maar deze is dus niet te zien in ebay.fr



http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290563913077



Dit was voorheen wel het geval, ik heb hem na het aflopen opnieuw op ebay geplaatst maar dit maal kunnen mensen in ebay.fr het niet zien, terwijl .fr wel het voornaamste is aangezien het een concert in frankrijk betreft, mensen uit Amerika kunnen het object wel zien.



Hoe komt dit?



In het nederlands krijgt men:


"Dit object kan niet worden weergegeven vanwege wettelijke beperkingen in sommige landen. U kunt het object niet bekijken omdat beperkte aanbiedingen niet weergegeven mogen worden. Omwille van technische beperkingen is het mogelijk dat gebruikers hierdoor ook bepaalde aanbiedingen die niet onder de rechterlijke uitspraak vallen, niet kunnen zien. Wij bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak en hopen dat u op eBay andere interessante objecten zult vinden."



(Frankrijk is in mijn lijst niet uitgesloten)

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Mijn object is niet te zien in ebay.fr en voorheen wel, waarom?

Ik denk dan dat het illegaal is om tickets via de Franse ebay te verkopen.


 


Als je het zeker wil weten raadpleeg de franse hulp pagina's of stel je vraag daar op de forums.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Mijn object is niet te zien in ebay.fr en voorheen wel, waarom?

shinchan124
Community-lid

Zou kunnen maar er staan tickets te koop op ebay.fr



En ik heb ze er al eeder op gezet (het enige verschil is dat er ze per stuk erop zet ipv per 2) ik heb gewoon dezelfde opties gehouden als voorheen ik heb alleen de tekst aangepast om mensen te laten weten dat het voor 1 ticket is.



Alleen ditmaal krijg ik dus deze melding.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord