annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

Hallo,

Ik ben gelimiteerd op Ebay omdat de verkoopprestaties ondermaats zijn.
Alleen kan ik nergens vinden hoe ik dat zou moeten oplossen, want ik kan op geen 1 Ebay site advertenties meer plaatsen.
Dit is inmiddels 2 maanden geleden en mijn account kan ik nog steeds niet gebruiken om objecten te verkopen.
Ik heb al contact gehad met Ebay alleen hun draaien er een beetje omheen of ze komen met standaard antwoorden.
Nu kan ik namelijk ook mijn feedback niet verbeteren omdat ik geen advertenties kan plaatsen.
Volgens Ebay lukt het wel op Ebay.nl (lukt dus niet)


Iemand die een oplossing weet voor dit probleem of wat ik nog kan doen?



Mvg Daniel

Bericht 1 van 39
laatste antwoord
38 ANTWOORDEN 38

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

Beste allemaal, hoe is het nu verder gegaan met mij, nou het


wordt met de dag gekker .



Nadat ik hier woensadg mijn verhaal geschreven had, was mijn verkoop account ineens sávonds weer geactiveerd.


 


Nu komt het, nu ben ik 2 dagen bezig geweest om al mijn verkopen advertentie weer te plaatsen, en nu krijg ik


dus binnen 48 uur  weer de volgende mail van Ebay:


 


Beste dutchwatchcollector,
Tot onze spijt hebben we vastgesteld dat u het eBay-beleid omtrent "Bieden op eigen veilingen" niet hebt nageleefd.


 


Uit onze administratie blijkt dat uw account betrokken is bij het bieden op eigen veilingen met de volgende gebruikers:..............


 


Met vriendelijke groet,
eBay Afdeling Regels en Veiligheid

H12818


 


Nog geen 48 uur nadat ik mijn veilingen gestart heb wordt ik dus weer onterecht beschuldigd van shillbidding.


 


Mochten mijn accounts nu weer onterecht geschorts worden dan span ik een rechtzaak aan tegen ebay en zoek de publiciteit op.


 

Bericht 31 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

stephanthecollector
Community-lid

ik zou niet meer posten maar ik sta voor de volle 100% achter u!

Bericht 32 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

Het is weer zover, nu voor de  6e keer geschorst voor shill bidding  in amper 1 jaar tijd,

dit steeds maar weer op valse beschuldigingen!

 

Nu sinds vorige week dit account weer beperkt .

 

De laatste keer hebben ze me beloofd dat het systeem zo aangepast is dat het spook shill bidding niet meer

zou toeslaan.

 

Ik heb al 2 berichten verstuurd, een keer weer een standaard antwoord,  van een of ander jong studentje die niet eens serieus mijn klacht leest of mogelijk helemaal niet begrijpt,  andere mail na 48 uur nog steeds geen reactie!

 

Ze zijn helemaal de weg kwijt bij Ebay!

 

Mijn andere account heeft de status power seller, betaal gemmiddeld 1000 euro aan fees, ik wordt behandeld als een stuk stront!

 

Het enigste waar ze goed in zijn is de rekening versturen en geld afschrijven, als je een probleem hebt dan ben je een roepende in de woestijn!

 

Keer over keer kost het me geld, nog nooit 1 cent schadevergoeding gekregen, ik mag alleen maar netjes elke maand mijn rekening betalen, en als klap op de vuurpijl wordt ik gemiddeld 1 keer in de 2 maanden als fraudeur, schill bidder in de hoek getrapt!

 

 

EBAY MEDEWERKERS WORDT WAKKER EN LOS DIT NU EENS OP!!

 

 

Bericht 33 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

Balle zooi dat ebay.
Heel veEl keer word er geen feedback gegeven alleen als het slecht is.
Het geeft eeb compleet verkeerd beeld vaak.
Bericht 34 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

 

 

 

Bericht 35 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

ik maak nu net het zelfde mee ? we verkopen al jaren op ebay en onze score is altijd zeer positief ? ik denk dat we een geschil hebben gekend  en dat is opgelost . bleek dat het pakket bij de buren zat ? 

 

dus als ik het goed begrijp is dit voor 30 dagen ? 

Bericht 36 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

trouwnes tijd dat men dit soort paltformen wettelijk gaat aanpakken want ze gedragen zich als dictators .. 

Bericht 37 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

ik heb meer dan 10 000 feedbacks met 100%.

Ben over 4 weken al geblokkeed.

 

Bericht 38 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

Als je kan aantonen dat je het wel binnen de aangegeven periode hebt verzonden dan kunnen ze de feedback wel verwijderen, maar een lage rating is vaak niet op basis van 1 of 2 reviews.

Bericht 39 van 39
laatste antwoord