Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

advertentie plaatsen een artikel verkopen

ik wil graag een artikel verkopen,een mobiele telefoon nokia 8800 sirocco,maar wilt maar niet lukken.kunt u mij helpen,want heb de advertentie klaar maar krijg een melding dat ik nieuw ben en geen recht heb om te advertenen.hoe kan ik starten met adv...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 101 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Kan iemand mij vertellen waarom..?

Ik heb na een lange tijd weer iets te koop gezet op ebay en ook verkocht. maar waarom moet ik als verkoper de BTW betalen? Dit hoort de koper toch te doen? Wat ik bedoel is dat er van mijn totaalbedrag ook de btw wordt afgetrokken en de koper niks ge...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 73 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Planningsmogelijkheden Ebay.de

Goede middag, Ik mis op Ebay.de de Planningsmogelijkheden: dag, tijd enz. terwijl die op NL en Ebay.com gewoon aanwezig zijn. Wat doe ik niet goed, of is er een storing? Gisteren was hetzelfde probleem er trouwens ookVriendelijke groet, Henk (dvdsolu...

Zakelijk account verkopen op Ebay met BTW

Ik heb een zakelijk account met Ebay winkel.Nu wil ik een product aanbieden.Dit is met een vaste prijs.Bij de prijs staat (inclusief BTW)Ik wil dit bedrag exclusief BTW invullen en in het winkelmandje als totaalbedrag met BTW erbij.In het rood omcirk...

Ebay BTW.jpg

gegevens koper

Ik heb een voorwerp verkocht aan iemand in de Verenigde Staten. Nu je de adresgegevens van de kopen online moet in vullen wordt er ook gevraagd om een email-adres en telefoonnr. Waar haal ik die vandaan? Deze gegevens zijn afgeschermd voor ons.Hendri...

Verkopen binnen EU en buiten EU niet te scheiden sinds ebay payments

Ik verkoop 2de hands items. Ik betaal de VAT in UK direct. Over de EU verkopen kan ik de Marge regeling toepassen. Maar er is geen manier om de EU verkopen of de buiten de EU verkopen van elkaar te scheiden. Ebay.nl is echt waardeloos als het om hulp...

Opgelost! Verzendopties eBay NL | verzending instellen per land / beste voorstel i.p.v. vaste prijs

Hii,Waarom kunnen wij op eBay NL geen verzending instellen per land? DHL heeft lage verzendkosten voor bepaalde landen, maar bied niet altijd track & trace aan, waardoor ik met PostNL moet versturen en dan zijn de tarieven weer hoger. Het maakt mij n...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2493 Weergaven
  • 6 replies
  • 3 kudos

verkopen op ebay duitsland

HalloIk verkocht tot dusverre regelmatig op Ebay duitsland. Nu moest ik echter mijn account omzetten naar zakelijk, compleet met btw/mwst nummer. Aangezien het voor mij een hobby is en het om kleine bedragen gaat, is dit niet de bedoeling. Is er een ...

verkopen op ebay duitsland

Hallo. Ik verkocht tot dusverre regelmatig zaken van geringe waarde op Ebay duitsland. Nu moest ik ineens mijn account omzetten naar zakelijk, compleet met btw/Mwst nummer. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, het is maar een hobby. Is er een tusseno...

Verzendkosten kloppen niet

Ik had een item te koop staan en ik had ingevuld dat de verzendkosten voor internationaal $20 zijn. Iemand uit de US had mijn item gekocht en er stond gratis verzending dus ik moet zelf de verzendkosten betalen. Als ik zelf de verzendkosten moet beta...

Ebay has no proper seller protection

Some guy bought expensive sunglasses from me on ebay, didn’t pay. I did a background check and saw some identical incidents from this buyer. I told ebay to do something about it… they can not do anything but send a reminder. Never heard from the buye...

Auteurs met de meeste kudos