annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

Hallo,

Ik ben gelimiteerd op Ebay omdat de verkoopprestaties ondermaats zijn.
Alleen kan ik nergens vinden hoe ik dat zou moeten oplossen, want ik kan op geen 1 Ebay site advertenties meer plaatsen.
Dit is inmiddels 2 maanden geleden en mijn account kan ik nog steeds niet gebruiken om objecten te verkopen.
Ik heb al contact gehad met Ebay alleen hun draaien er een beetje omheen of ze komen met standaard antwoorden.
Nu kan ik namelijk ook mijn feedback niet verbeteren omdat ik geen advertenties kan plaatsen.
Volgens Ebay lukt het wel op Ebay.nl (lukt dus niet)


Iemand die een oplossing weet voor dit probleem of wat ik nog kan doen?



Mvg Daniel

Bericht 1 van 39
laatste antwoord
38 ANTWOORDEN 38

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

abeldoorn
Community-lid

tsja, je hebt je niet gehouden aan de hoge eisen die ebay aan verkopers stelt. Een feedback van 98,1 is natuurlijk heelslecht. Vraag je af hoe dat komt. Zijn al die verkopers die je een negatief gaven 'zeur pieten en zeikerds' of hebben ze heel misschien stiekum toch wel gelijk en heb je producten 'beter'  aan geboden dan ze eigenlijk waren.


Ebay heeft je nu geschorst omdat je feedback te slecht is geworden. Helaas wordt je dan geschorst en kan je dus ook je feedback niet verbeteren.Vaak is zo'n schorsing voor 30 dagen. Er is dan ook niet zo heel veel wat je kan doen behalve die schorsing uitzitten en je tijdens die periode afvragen of je misschien betere omschrijvingen moet maken/ klantvriendelijker moet zijn.

Bericht 2 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

Ja, iemand had een aantal autootjes gekocht maar vond de levering te lang duren wat niet aan mij lag want het was verzonden binnen 2 dagen.
Nu ging diegene over een aantal autootjes negatieve feedback geven.. en dan gaat het inderdaad wel hard achteruit terwijl ik niets aan de levertijd kan veranderen.


Ik kan nu bijna 2 maanden geen advertenties meer plaatsen en ik zag dat de laatste evaluatie 20 augustus was, dus dat betekend dat ik weer 3 weken niks kan gaan plaatsen?
Ze zeggen dat ik wel in Nederland advertenties kan plaatsen alleen lukt dat ook niet.

Bericht 3 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

abeldoorn
Community-lid

het zijn natuurlijk niet alleen die negatieven van je laatste beoordeling maar je totaal plaatje waardoor je niet aan ebay's eisen voldoet. En inderdaad, als je niks kan plaatsen kan je ook niks verbeteren.



Zo heb ik zelf een aantal maanden lang van ebay een waarschuwingsmail gekregen dat mijn account in duitsland in gevaar was (door een slechte beoordeling aldaar) en dat ik dat moest veranderen. Maar dat kan je niet veranderen want je kan die beoordeling niet ongedaan maken en zolang die bleef staan bleef ik mailen krijgen dat mijn account in gevaar was. Soms zijn ebay's wegen ondoorgrondelijk.


Trouwens, al die negatieven ed op jouw account blijven een jaar staan, dan zijn ze allemaal weer weg en heb je weer 100%.


Je kan overwegen een 2de account te nemen en daar op te gaan verkopen tot je eerste weer 'schoon' is.

Bericht 4 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

 


 


 


 


 


 


Meerdere feedbacks van 1 persoon in 1 week geldt toch als


1 (neg) feedback?


Voortaan landen als Zuid Amerika,Frankrijk enz. uitsluiten,


àls u weer kan verkopen.Succes:-x


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Bericht 5 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

Ja dat klopt, na een jaar is dat weer weg:)
Ik kreeg zojuist deze mail:


 


Ik adviseer u deze instellingen te veranderen om in Nederland te kunnen verkopen, dit doet u op de volgende manier.


1) log als eerst in op uw eBay account.


2) klik rechts boven in het scherm op verkopen.


3) u heeft een template dus klik daar op beginnen met verkopen.


4) scrol naar beneden tot u bij internationale verzending bent en zet deze op geen internationale verzendingen.


Als dit gedaan is wordt er alleen in nederland verkocht en kunt u toch nog uw feedback score verbeteren, om zo later eventueel weer in andere landen te vekopen. Ik hoop u uw score snel verbetert zodat u weer internationaal kunt aanbieden.


 


Inmiddels heb ik dat gedaan en kan ik weer op de nederlandse ebay advertenties plaatsen!!
Allen bedankt voor de informatie en moeite.


 


Mvg Daniel

Bericht 6 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

Dit kan blijkbaar wel.Kijk bij seller   buy_send


Ik wou er wat kopen]:)


Door enorm veel te verkopen,vallen de neg.en neutrale fb niet op.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Bericht 7 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

fparts_nl
Community-lid

Kan je niet een paar dingen kopen op ebay?


Paar prulletjes uit china, voor 1-2 euro inkl verzending.


Daar krik je waarschijnlijk we je algemene score mee op.

Bericht 8 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

Ik maak zelf decals (soort stickers) en die zet ik op Ebay.


Alleen niemand koopt dat op de Nederlandse Ebay omdat het in Nederland een kleine markt is.
2 dagen geleden was werdt mijn status weer opnieuw berekend.


Ik heb afgelopen maand 11 feedbacks ontvangen (positief)
Mijn status stond op 1,83% waar ik maar 1,20% mag hebben.
Na de herberekining 2 dagen geleden is er maar 0,03% afgegaan....
Heb gelijk maar een mail gestuurd naar Ebay of er wat aan gedaan kan worden door diegene die mij ten onrechte allemaal negatieve feedbacks had gegeven.

Bericht 9 van 39
laatste antwoord

Mijn account is geblokkeerd of geschorst‏

het_regent
Community-lid

U kunt het beste opnieuw beginnen met een andere eBay naam.


En dan uitsluitend PayPal gebruiken, gratis verzenden, en bij de geringste klacht de koper meteen gelijk geven en de betaling refunden. Dat zal wel kunnen helpen.


Bericht 10 van 39
laatste antwoord