Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Als ik het zo lees hoef ik me nog niet echt zorgen te maken... 11 augustus zou mijn pakketje uit de UK zijn verstuurd met Royal Mail Airmail (small packets) maar nog steeds niets ontvangen... Dit is dus normaal en ik moet dus gewoon nog even afwachten?
Pakketje is terecht, vandaag afgegeven door de vaste persoon. Iemand van tnt had er op gezet "niet thuis" zonder de verplichte sticker met data. Maar wel sneaky met een witte sticker eroverheen.
Ik heb de nederlandse barcode in de track and trace gedaan en die staat op gister/vandaag sorteren in distributiecentrum. Right, ik ben niet achterlijk.
Volgende keer wel tracknummer vragen, is wel duurder. Maar iemand kan dan wel aangepakt worden.
Ik heb tot op heden geen problemen gehad met uk pakjes, allemaal binnen een week ontvangen. Zonder track and trace.
Tot mijn laatste koop....Die is 21 juli opgestuurd en nog steeds niks binnen en ook niks retour naar de verkoper want die is minstens net zo verbaasd dat ik het nog niet heb.
Ik krijg het geld wel terug en verkoper gaat een onderzoek starten maar je vraagt je af waar het is.
Kan je hier in nl er achterkomen waar in de pijplijn een pakket zonder t&t zich kan bevinden?
Ik heb dinsdag 10-8-2010 een radiator besteld op ebay
Trackingnr Parcel Force gekregen van de verkoper uit Engeland.
Vrijdag 13-08-2010 netjes door GLS afgeleverd
Heb wel goede ervaringen met GLS Misschien dat de fout ook wel eens bij de verkoper kan liggen