annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

dan moet je om airsure vragen, is wel duurder, maar ook te tracken tot aan de deur.

mijn pakjes uit engeland komen altijd wel regelmatig binnen, soms binnen een week, een enkele na twee weken

dromen

dromen
Bericht 301 van 1.373
laatste antwoord

Als ik het zo lees hoef ik me nog niet echt zorgen te maken... 11 augustus zou mijn pakketje uit de UK zijn verstuurd met Royal Mail Airmail (small packets) maar nog steeds niets ontvangen... Dit is dus normaal en ik moet dus gewoon nog even afwachten?
Bericht 302 van 1.373
laatste antwoord

moet je wel de nederlandse barcode hebben, en die weet je
pas wanneer je het pakketje binnen hebt.

dromen

dromen
Bericht 303 van 1.373
laatste antwoord

Pakketje is terecht, vandaag afgegeven door de vaste persoon. Iemand van tnt had er op gezet "niet thuis" zonder de verplichte sticker met data. Maar wel sneaky met een witte sticker eroverheen.
Ik heb de nederlandse barcode in de track and trace gedaan en die staat op gister/vandaag sorteren in distributiecentrum. Right, ik ben niet achterlijk.
Volgende keer wel tracknummer vragen, is wel duurder. Maar iemand kan dan wel aangepakt worden.
Bericht 304 van 1.373
laatste antwoord

met track is het al haast niet te doen, dus zonder track zeker niet

dromen

dromen
Bericht 305 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb tot op heden geen problemen gehad met uk pakjes, allemaal binnen een week ontvangen. Zonder track and trace.
Tot mijn laatste koop....Die is 21 juli opgestuurd en nog steeds niks binnen en ook niks retour naar de verkoper want die is minstens net zo verbaasd dat ik het nog niet heb.
Ik krijg het geld wel terug en verkoper gaat een onderzoek starten maar je vraagt je af waar het is.
Kan je hier in nl er achterkomen waar in de pijplijn een pakket zonder t&t zich kan bevinden?
Bericht 306 van 1.373
laatste antwoord

dat is ook geen standaardpakketje meer, dus zal met een
koerierdienst gebracht zijn, blijkt wel uit GLS.

normale standaardpakketjes komen met tnt

dromen

dromen
Bericht 307 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb dinsdag 10-8-2010 een radiator besteld op ebay
Trackingnr Parcel Force gekregen van de verkoper uit Engeland.
Vrijdag 13-08-2010 netjes door GLS afgeleverd

Heb wel goede ervaringen met GLS Misschien dat de fout ook wel eens bij de verkoper kan liggen
Bericht 308 van 1.373
laatste antwoord

Het pakketje van 22 juli heb ik vandaag via TNT post ontvangen. Dus ik denk dat mijn andere pakketje van 21 juli deze week ook wel zal ontvangen
Bericht 309 van 1.373
laatste antwoord

Pakketje door de brievenbus of niet maakt voor de prijs geen enkel verschil.

http://www.royalmail.com/portal/rm/content1?catId=400036&mediaId=400347

Image and video hosting by TinyPic
Bericht 310 van 1.373
laatste antwoord