Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Ik heb op 21 en 22 juli een pakketje gekocht.
Ze worden verstuurd vanuit Engeland.
Het pakketje van 21 juli werd verstuurd met "Standard Delivery nog wat"
En het pakketje van 22 juli werd verstuurd via "Royal air mail"
Tot op heden nog niks ontvangen waneer kan ik de pakketjes verwachten?
Allebij de verkopers zeggen dat ze het pakketje hebben opgestuurd.
als de verkoper het pakje zo groot maakt dat het niet meer door de brievenbus past dan zullen de kosten naar alle waarschijnlijkheid ook hoger zijn, ik denk niet dat veel kopers dit willen.
Ik heb hetzelfde probleem als iedereen hier. Bijna alle brievenbus pakjes uit de UK van begin juli zijn nog niet aangekomen.
Ik koop voornamelijk cds en 7' en die duren soms lang, soms wel 4 weken en dan komen ze allemaal tegelijk binnen, terwijl er soms 3 weken tussen het verzenden zit.:S
Bij lp's of grote pakken die dus niet door de brievenbus passen heb ik minder problemen die komen binnen 10 dagen altijd wel binnen.
Misschien is het een tip de verkoper te vragen het pakje zo groot te maken dat hij niet door de bus past.
Oh ja, Deveny, je hebt gelijk... Het is inderdaad juli geweest, typfoutje. Hoe dan ook, is het normaal dat het zo lang duurt? Ik heb het andere pakketje, wat net één dag eerder opgestuurd is, al binnen. Dat was er al na 3 of 4 dagen, terwijl het tweede nog altijd niet binnen is...