annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

De verkoper kan hier weinig aan doen lijkt me, ik zou nog minstens tot volgende week wachten.

Het is pas de 24ste verstuurd...
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 291 van 1.373
laatste antwoord

Hey,

Daar ben ik weer 😞 Net even gebeld met RN Nederland, die hadden mij verteld dat ik bij TNT moest zijn (omdat mijn code op GB eindigt).

Bij TNT hebben ze niks kunnen vinden, ze verwezen met door naar GLS, ook daar hebben ze niks op mijn postcode kunnen vinden. Dit is echt belachelijk, ik ga zo meteen naar de webshop in Engeland bellen en vragen hoe het nou precies zit.

Royal Mail UK neemt door de "Bank Holidays" niet op.
Bericht 292 van 1.373
laatste antwoord

TNT bezorgd hier ook nooit op maandag

Photobucket

Stephan

Bericht 293 van 1.373
laatste antwoord

en als het door selectvracht wordt afgeleverd komt het dinsdag pas..die werken niet op maandag.

dromen

dromen
Bericht 294 van 1.373
laatste antwoord

die attemp delivery's kloppen ook nooit wat van

"before 05:35" smorgens of savonds?

best kans dat ze maandag weer langskomen.

dromen

dromen
Bericht 295 van 1.373
laatste antwoord

Hey,

Ook hier (waarschijnlijk) een probleem. Ik heb vorige week dinsdag (24/08) een pakket besteld, die d.m.v. "Royal Mail Recorded Delivery" verstuurd is. Gisteren 's avonds had ik nog even mijn pakket opgezocht d.m.v. Track and Trace, daar stond opeens het volgende op :

" A delivery was attempted for your item with reference XXXXXXXXXXXXXXX in NETHERLANDS before 05:35 on 28/08/10.

A card may have been left, depending on the country's postal service.

If undelivered, it will be returned to the UK. "

Het nummer eindigt op GB, ik zal morgen sowieso Royal Mail NL nog even bellen.

Volgens Royal Mail zou er ook een "Sorry, you were out" briefje achter gelaten moeten worden, hier heb ik alleen niks van gezien..
Bericht 296 van 1.373
laatste antwoord

dan komen ze vandaag of dinsdag wel terug, alhoewel dat
had dan ook gisteren gekund.

ik krijg vrijwel al mijn pakketjes uit UK via tnt, dus bij tnt kletsen ze weer uit hun nek

dromen

dromen
Bericht 297 van 1.373
laatste antwoord

Heb een pakketje besteld uit engeland, 10-08-10 verzonden, en met de track and trace staat dat hij gister 26-08-10 om half 10 smorgens is geprobeert om het te bezorgen, ik weet van niks, maar ik lag te slapen.
Dus heb maar even met rm nederland gebelt en die zei dat het pakketje op gb eindigt, het met tnt word verstuurd, maar toen ik daar was zeiden ze dat ze geen zaken doen met royal mail:| Allemaal maar vaag, hoop dat het er snel is.
Heb RM nederland wel gezecht dat ze iets moeten doen aan de service.
Bericht 298 van 1.373
laatste antwoord

ik heb het zelf nooit gebruikt hoor, maar als je waardevolle spullen laat verzenden dan is het aan te bevelen..

dromen

dromen
Bericht 299 van 1.373
laatste antwoord

Ik zal het onthouden voor de eventueel volgende keer, maar daar heb ik natuurlijk nu niets meer aan... 😉 Ik zal geduld moeten hebben! Maar bedankt in ieder geval!
Bericht 300 van 1.373
laatste antwoord