annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Sluit me er ook maar bij aan:

Royal Mail -> Post NL zo goed als altijd binnen een week in huis, laatste keer zelfs als vanouds in 3 dagen.

Royal Mail/? -> Selekt minstens twee weken tot een maand maar iig nog nooit wat niet aangekomen (Post NL overigens ook niet)

Bericht 111 van 1.373
laatste antwoord

en heb je daar ook over geklaagd, via pay-pal je geld terug gevraagd? Selectvracht gebeld en om opheldering gevraagd?

Bericht 112 van 1.373
laatste antwoord

Selektvracht, de naam zegt het al, men selekteert de vracht die wel en die niet besteld wordt.

Bericht 113 van 1.373
laatste antwoord

Heb het bijgehouden, sinds 2011 zijn er 7 pakketjes die verstuurd werden vanuit Engeland niet bij me aangekomen. Het waren allemaal cd's. Probleem ligt volgens mij inderdaad bij Selektvracht. Blijft toch vervelend..

Bericht 114 van 1.373
laatste antwoord

Toch heb ik nu weer, na inderdaad twee jaar, weer iets uit Engeland besteld en het komt gewoon aan. Dus ik denk dat er niets mis is met Engeland maar met de verkoper. 

Bericht 115 van 1.373
laatste antwoord

Misschien een idee voor een handeltje - maar ik ga het zelf niet uitvoeren

Registreer het domein postviaduitsland.nl

Geef mensen de mogelijkheid hier een account aan te maken en post naar een Duits adres te sturen. Je stuurt het vervolgens zelf door naar een gewenst Nederlands adres als het bij je aangekomen is.

Handig als je in bv in omgeving Venlo woont dan rijd je zo heen en weer

Bericht 116 van 1.373
laatste antwoord

van Engeland en Ebay kun je beter vanaf blijven. Ik ben opgelicht via Ebay met een zogenaamd spookbericht. Het lijkt afkomstig van Ebay, maar is in feite een vervalsing. Het was zo goed gemaakt dat zelfs de online live chat gewoon werkte.

1500 euro ben ik kwijt en Ebay zegt nu dat ik een deal ben aangegaan buiten hun om en dat ze dus niets voor mij kunnen doen.

Dus zij laten fraudeurs lekker hun gang gaan met het stelen en namaken van Ebay mails en formulieren, doen er verder niets aan en de gedupeerde member laten ze dan in de kou staan.

Bericht 117 van 1.373
laatste antwoord

Voor lege pakjes en ook volle kunt u in deze tijd natuurlijk Sinterklaas benaderen. Maar het is beter toch maar liever de eBay klantendienst te contacteren middels de Hulp-link. Zij weten alles van veilig opsturen en aanverwante onderwerpen. U vindt die link rechtsboven op elke pagina.

Bericht 118 van 1.373
laatste antwoord

Heb net een pakketje ontvangen vanuit Engeland, Small packets

Het was leeg. Weet iemand wat ik moet doen of bij wie ik contact op moet nemen? Pakketje was opengemaakt en in de brievenbus gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bas

Bericht 119 van 1.373
laatste antwoord

Toevallig gisteren een mail ontvangen van een verkoper uit de UK. Ze heeft het pakketje weer retour ontvangen. Mijn adresgegevens waren correct. Heel vreemd. Ze gaat het nog eens proberen. Ben bang dat er iemand bij TNTPost verschrikkelijk aan het knoeien is.

Sinds de postbodes vervangen zijn door postbezorgers, valt me op dat nieuwe medewerkers niet meer schijnen te hoeven voldoen aan de basis eis dat men Nederlands kan lezen.

Cijfers lezen lukt hen wel, want ik ontvang wel post van nrs 76 uit alle omliggende straten met dezelfde postcode cijfers.

Bericht 120 van 1.373
laatste antwoord