annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Van zo'n 10 keer ging het 2 keer mis. Iets heel vreemds. De tracking liet zien dat het pakje uit Engeland in Canada terecht kwam. Waarom? en dan ook nog bij twee verschillende zendingen? Mijn Postcode is 6041JR, die in Canada niet dus. De goede tijden van prompte en correcte postbezorging liggen achter ons, dat is zeker.
Bericht 101 van 1.373
laatste antwoord

Ik ervaar hetzelfde probleem met pakketjes uit Engeland. Ik koop geregeld via eBay.uk en alles werd binnen 6-9 werkdagen bezorgd.

Momenteel is het echter waardeloos want ik wacht nog op 3 bestelde artikelen waarvan er eentje al op 4 november is verstuurd.

Ben benieuwd of ze nog bezorgd gaan worden. Ik denk dat ik bij de volgende bestelling toch voor een duurdere verzendoptie kies waarbij ik moet tekenen voor ontvangst.

Bericht 102 van 1.373
laatste antwoord

Ik wacht nu al 4 weken op een delivery. Eerdere verzendingen uit de UK gingen wel (relatief) snel.

Ik denk dat er in Engeland veel knooppunten zijn. En als ze overal een poos blijven liggen.....

Hangt er denk ik vanaf waar vandaan het verstuurd wordt. Ik denk dat ik Engeland voortaan maar links laat liggen op E-bay.

Letterlijk en figuurlijk.

Bericht 103 van 1.373
laatste antwoord

Post via Duitsland bestaat overigens al. Zie http://www.huifkar.de

Bericht 104 van 1.373
laatste antwoord

Gaat nog steeds stroef. Al meer dan eens een pakketje niet ontvangen, of pas na 10(!) weken, terwijl er vroeger geen/weinig problemen waren.

In ieder geval één keer bezorgd door Expresso Nederland. Een onduidelijk clubje waar je geen contact mee kunt opnemen, maar die blijkbaar wel (een deel van Nederland) pakketjes mogen bezorgen. Als je ze googlet vind je bijna alleen maar klachten.

http://www.klacht.nl/expresso-nederland/

Bericht 105 van 1.373
laatste antwoord

Ok maar select vracht heeft het niet die heb ik gemaild en die weten van niks.

Post.nl doet niks omdat er geen track code bij zit.

Maar nu moet ik geschillen openen met paypal en krijg hierdoor een hoop problemen met verkopers.

Ook heb ik negatief gegeven en krijg hierdoor ook de nodige problemen en alleen maar omdat men hier in nederland te beroert zijn om post uit engeland te bezorgen.

Dit is niet normaal en van de kant van ebay ook niet.

Niemand die van ebay hier wat over kan of wil zeggen.

IK KOOP NOOIT MEER WAT OP EBAY EN UIT ENGELAND.

Bericht 106 van 1.373
laatste antwoord

Ik schrijf dat ik vaak heb verkocht maar moet natuurlijk GEKOCHT zijn .
Bericht 107 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb vaak via Ebay uit Engeland verkocht en het gaat vanuit Royal Mail meestal prima ... totdat het dan daarna door Post-NL of Selektvracht overgenomen wordt. Met name Selektvracht maakt er een potje van. Verdwenen pakketten, bezorgers die een kaartje in je brievenbus gooien dat je niet thuis was, terwijl je gewoon thuis bent, opengemaakte pakketten, lege pakketten, pakketten die zonder reden teruggestuurd worden naar de afzender, pakketten die de bezorger noteert als bezorgd maar die vervolgens op een verkeerd adres is bezorgd ...... en zo kan ik nog even doorgaan. Met bijna alle pakketten uit Engeland, die te groot zijn voor de brievenbus, gaat het mis.
Om die reden laat ik tegenwoordig alle pakketten aangetekend verzenden (dit is iets anders dan verzekerd verzenden!). Dan komen de pakketten vreemd genoeg allemaal aan ..
En nog een tip: laat de verzender (de verkoper) op het pakket schrijven: alleen aan geadresseerde afgeven. .... komt het in elk geval niet bij buren
Bericht 108 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb ook nog niks binnen.

die lui van die post.nl blijven volhouden dat hun die post niet bezorgen.

Bericht 109 van 1.373
laatste antwoord

Goedemiddag

ik heb ook een vraag

ik heb 3 Juni een SNES/Wii Controller gekocht van iemand uit Engeland

maar pfffff het is nog steeds niet binnen 😞

vet irritant

de geschatte levertijd zou zijn tussen 5 en 7 Juni

maar het is nu al de 13'de

hebben jullie Tips??

moet ik gewoon nog even wachten?

ik hoorde iemand ook zeggen dat als je ECHT ECHT pech heb

ken het wel 2 Maanden duren voordat je het binnen krijgt

ik zat net ook trouwens op me Ebay te kijken

en het Product is Gekocht

en het is Verstuurd

ik hoop gauw wat Info en Tips te horen

P.S. een Bericht sturen naar de Persoon van wie ik het heb gekocht heeft zeker geen zin denk ik??
aangezien het product is geckocht en door hem is verstuurd

Bericht 110 van 1.373
laatste antwoord