annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Nou nou, laat ik hier maar ook mijn ervaringen toevoegen. Ik heb een maand terug 5 weken moeten wachten op een pakket uit Engeland, die werd niet bezorgd door mijn postbode van POSTNL, want die ken ik nu wel. Ik wacht momenteel op 5 pakketten, ja allemaal uit Engeland. 3 zijn al meer dan 4 weken te laat. Dus volg het advies van iedereen die mij voor is geweest. Niet meer uit Engeland bestellen.

Bericht 121 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

het merendeel van de enveloppen worden bezorgd door selectvracht/mail en die sparen inderdaad dingen op ook al zeggen ze van niet!

Bericht 122 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

coinchantal
Community-lid

Ik had wat tijdschriften besteld ( buiten ebay om dan) van een uitgever. Gewoon een a4 envelop met stickers van airmail erop. Het duurd hier ook weer 4 weken voordat het komt. Dat dat nog gewoon kan engeland is toch geen afrika. Het rare is ik kreeg afgelopen dinsdag 2 enveloppen met alle 2 een rekening erin datum 1e 12 april 2e 25 april lijkt gewoon of dat opgespaard word.

Bericht 123 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

sas8880_0
Community-lid

Hallo, ik wacht al weer ruim 3 weken op 4 items uit Engeland.


Dingen die door de brievenbus passen komen snel aan, maar pakketten dus niet. Een pakket was terug gestuurd door de Royal mail naar de afzender, zonder ook maar in Nederland geweest te zijn ! (ik heb de Royall Mail in NL gebeld ze kunnen zien wat er in Nederland aan is gekomen met je postcode) De verzender beweert dat er wat mis zou zijn met mijn adres, maar heeft het opnieuw verstuurd, ik koop al jaren dingen uit Engeland, nooit geen problemen mee. De andere 3 pakjes wacht ik nog steeds op, wat is er aan de hand met de Royal Mail ????


Het lijkt wel of de grens van Engeland niet over komen en al terug gestuurd worden naar de afzender voordat ze ooit in NL zijn geweest. HELP

Bericht 124 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

flykie
Community-lid

@Socialite27: heb je een track/trace code gekregen toen die tijd?. Anders zal je moeten informeren bij het postkantoor (als je die code wel hebt). Zo niet, heb je nog contact met de verkoper?.


 


Ik heb op 22 april 2012 een filmbanner besteld, maar heb het idee dat de verkoper er simpel probeert onderuit te komen.


 


Heb nog nooit problemen gehad met verzendingen vanuit Engeland, maar nu geeft de verkoper aan dat er iets mis is met mijn adresgegevens.... Is er iemand die hetzelfde probleem heeft? Zo ja, hoe heb je dit opgelost? :).

Bericht 125 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

timothyracing99
Community-lid

Beste,


vele verkopers in engeland houden hun verkoop items goedkoper om klanten te krijgen , maar verdienen het restant geld dan dmv hoge porto kosten.


bij  hoge item prijzen komt niemand, dus dan maar hoge porto prijzen.

Bericht 126 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

verzendkosten zijn vaak afhankelijk van de omvang en gewiccht van het te verzenden object, nu weet ik niets over lego maar het lijkt mij niet al te zwaar of  moet een hele partij ineens willen kopen!



de door u genoemde verzendkosten lijken mij nogal aan de hoge kant!

Bericht 127 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

marijkehagen
Community-lid

hallo, ik ben op zoek naar piratenlego voor mijn zoontje, en kom veel in engeland uit.


maar ben er een beetje huiverig voor, ze zetten er elke keer bij dat het 50 pond kost om te versturen!


ik heb contact gezocht met de verkoper, en die zegt dat het waarschijnlijk voor 30 pond lukt, maar dat is nog steeds ruin 30 euro verzendkosten!!



heeft er iemand meer verstand van de kosten van het verzenden vanuit engeland??


Bericht 128 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid






Wat zijn mijn opties nu nog??



[/quote]



terugverhuizen?



heeft u al een geschil geopend wegens het niet ontvangen van een object? dit moet binnen 45 dagen na aankoop dus ik hoop voor u dat de tijd nog niet verstreken is!



meer opties zijn er denk ik niet behalve ook nog even contact opnemen met de verkopende partij!

Bericht 129 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

pantala1m0n
Community-lid

Ik ben ondertussen inmiddels ruim 5 weken aan het wachten op mijn zendingen uit de UK. Ik verwacht sowieso 2 pakketten en één brievenbus zending, en geen van 3'en heb ik mogen ontvangen.



Voor play.com nog een formulier voor niet ontvangen artikelen ingevuld en teruggestuurd per post - is óók nooit aangekomen.



Gisteren maar eens gemaild met RM-NL. Men zou gaan kijken wat er voor mij in de systemen stond. Vandaag kreeg ik bericht terug; er stonden 2 zendingen van mij in het systeem. 1 die ik niet thuis kon brengen (uit november ??), en 1 uit begin december waar ik al een poos op wacht. Geen melding van de overige zendingen......



Tevens werd erbij gezegd dat beide zendingen daags na binnenkomst bij mij bezorgd zouden zijn.....???WAT??? Ik heb niks gezien, niemand aan de deur, geen briefjes in de bus, niks...



Wel vreemd- het is voor mij altijd goed gegaan met zendingen uit UK, en sinds ik verhuisd ben (300m verderop!) is mijn succes-rate letterlijk 0%.



Wat zijn mijn opties nu nog??


Bericht 130 van 1.373
laatste antwoord