annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

mvb24
Community-lid

Heb nu 2 x iets besteld uit engeland, wat inkt voor de printer en cartridges. 1ste x was 2 weken levertijd. Nu wacht ik inmiddels 3 weken op een pakketje van 750 gram. Verkoper zegt het 8 aug op de bus te hebben gedaan. verkopen is power reseller met goede status dus vermoed dat post probleem is. Voor mij voorlopig niks meer uit de UK!

Bericht 151 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Hier in Nederland waren er toch ook 2 postbodes in een jaar tijd gevonden die gewoon alles ongeopend thuis bewaarden, waarvan 1 als ik me goed herinner zelfs meerdere jaren...


 


Vraag me af of 't misschien geen Engelsen waren 😛

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 152 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

het begint inmiddels echt belachelijk te worden er zijn nu in een maand tijd alweer 4 zendingen niet aangekomen uit de UK, je begint je zo langzamerhand af te vragen of er ergens in de lijn iemand is die de zaken achterover drukt, in 8 maand tijd heb ik inmiddels al 15 zendigen niet gekregen en zijn er 5 pakketjes van mij naar de UK verdwenen!


Dit kan allemaal geen toeval meer zijn! maar ja bewijs het maar eens!



Photobucket
Stephan

Bericht 153 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

raar antwoord van Royal mail nl... Laat ze dan hun bedrijfsnaam veranderen als ze niks te maken hebben met elkaar.


 


Hoezo klanten op het verkeerde spoor zetten...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 154 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Wat doet RM nl hier dan eigenlijk!


Sandd bestaat toch niet meer,is opgegaan in select.


Je moet dus meer betalen,om het 2 dagen eerder te krijgen.


Goed,dat je NB eraf hebt gehaald,want de postbestellers


lezen alleen de postcode!en het huisnummer.


Maar in Nederland gaat dat ook wel eens mis.


Succes met het ontvangen van je pakjes:-x

Bericht 155 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

dus nog binnen twee weken!



Photobucket
Stephan

Bericht 156 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

micheljeki
Community-lid

Ja ik heb al betaald,sterker nog ik heb het gisteren op vrijdag ontvangen.Ik heb een mailtje gestuurd naar Royal Mail.nl en ik kreeg nog een antwoord terug ook .Dit heeft die mevrouw teruggeschreven :''


Beste heer Brand,



Hartelijk bedankt voor uw e-mail. Ik begrijp de frustratie dat als je iets besteld, het er zo lang over doet voordat het daadwerkelijk bij je afgeleverd wordt.



Een veel gemaakte vergissing is dat er gedacht wordt dat Royal Mail UK en RM Netherlands één bedrijf zijn, wij zijn echter twee zelfstandig opererende bedrijven en hebben daarom geen inzicht in elkaars administratie en/of handelswijze.



Het postbedrijf in Engeland (Royal mail UK) kiest niet alleen een bepaalde verzendwijze maar kiest ook de verzender. Een veel gemaakte vergissing is dat er gedacht wordt dat wij (RM Netherlands) dit automatisch zijn.



Royal Mail UK kiest zelf wie hun zendingen hier in Nederland behandeld, dit kunnen wij zijn maar ook Sandd, Postnl (voorheen TNT), GLS, DPD en ook hun eigen landelijk dekkend netwerk aan bezorgers.



Om na te kunnen kijken of uw pakketje via ons distributie is/wordt verspreid wil ik graag weten wat ongeveer het formaat van uw pakketje is, kan het door de brievenbus of moet het persoonlijk worden afgegeven.



Met vriendelijke groet,


Margaret Remmerswaal''



Later kreeg ik nog een emailtje van haar terug ,en schreef zij tegen mij ''


Beste heer Brand,



Naar aanleiding van uw e-mail heb ik onze bestanden er op nagekeken en u komt hier 1 keer in voor.



Het betreft een busstuk dat vanuit de UK op vrijdag aan het einde van de middag in ons distributiecentrum is binnengekomen.



Wij hebben het busstuk op maandag naar onze depothouder verstuurd die het op zijn beurt naar de bezorger heeft gestuurd.



Navraag leert dat uw pakje morgen bij u bezorgt gaat worden.



Poststukken kunnen op 2 manieren worden verstuurd, via Standard en Priority. Bij Standard mag de post er tot 7 werkdagen over doen om bezorgt te worden en bij Priority moet dat binnen 5 werkdagen zijn gebeurd.



Wellicht kunt u in de toekomst vragen om uw poststukken met PRIORITY te laten versturen.''



Een jongen op een scooter kwam het brengen trouwens die vrijdag .


Bericht 157 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??


niet plagen!


 


 


 


 


:^O



 


had u wat? of  NB=nietbetaald??:|

Bericht 158 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

niet plagen!






:^O



Photobucket
Stephan

Bericht 159 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

     


     dom


 


 


    NB is NietBestellen!

Bericht 160 van 1.373
laatste antwoord