annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

brittbreda
Community-lid

Ik ben dus niet de enige die me afvraagt waarom pakketjes uit Engeland er 3 weken om doen om bezorgd te worden, en pakketjes uit Amerika 4 dagen! ?:|


 


Nu ben ik ook aan het wachten op een pakketje, die volgens de verkoper op 29 augustus is verzonden. Ik ben gewend dat ik sowieso 3 weken moet wachten, maar nu we inmiddels op 4,5  week zitten begin ik er een hard hoofd in te krijgen. Zeker na alle verloren pakketjes-berichten hier in dit topic!!


 


Zelf heb ik nog nooit een pakketje gehad uit Engeland die via DHL/UPS/GLS werd bezorgd, behalve als het via een officiele webshop ging. 'Small packets' worden door 2 verschillende bezorgd bij mij: PostNL(3SIM...) en ???. Vooral dit laatste bedrijf bezorgt zo ontzettend laat steeds!


Ik heb een foto gemaakt van de sticker die erop zit, ik hoop dat iemand me kan helpen met het bedrijf die hierachter zit? Ik heb het vermoeden dat het dan die RM Netherlands moet zijn, aangezien ook hier altijd iemand komt op de fiets of een witte bestelbus zonder naam. Heel vervelend!


 



 


 


Wie kan mij helpen? Ik zou graag eens contact willen hebben met dit bedrijf 😉

Bericht 141 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Yupz, als iedereen de UK nou gewoon links laat liggen dan krabt Royal mail zich misschien wel een keer achter de oren hoe ze het beter moeten aanpakken...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 142 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

niet meer in de UK kopen is de enige oplossing!

Bericht 143 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

joepmens
Community-lid

In de afgelopen 4 weken zijn liefst 5 zendingen uit de UK met een CD hier niet aangekomen. Ik ben blijkbaar niet de enige maar word er wel doodziek van. Wat doe je hier in godsnaam aan?


 


Joep

Bericht 144 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

zo is het maar net :^O



Photobucket
Stephan

Bericht 145 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

ebygumt
Community-lid

Een hele slimme toevoeging, had het zelf kunnen bedenken. Immers eBay zelf doet er niet meer aan.

Bericht 146 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

een toevoeging bij de tip!



lever er een tube lijm bij ( dit i.v.m klantenbinding!)



Photobucket
Stephan

Bericht 147 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

ebygumt
Community-lid

Een tip: gewoon plat laten slaan en dan per brief verzenden, snel en goedkoop !

Bericht 148 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

RM Nederland neemt geen klachten in behandeling met betrekking op verzendingen uit de UK



Photobucket
Stephan

Bericht 149 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

mvb24
Community-lid

Klacht gestuurd naar:



sales@rm-nl.nl



houd jullie op de hoogten!

Bericht 150 van 1.373
laatste antwoord