annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

micheljeki
Community-lid

Vreemd ,anderen hier op dit forum topic hadden het binnen 4 a 5 dagen al binnen .Zal wel liggen waar het precies word verstuurt in Engeland,verschilt per regio denk ik .

Bericht 171 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

Je pakje is een week geleden verzonden reken maar op nog een week en dan is het nog snel!



Photobucket
Stephan

Bericht 172 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

micheljeki
Community-lid

Door wie is dat dan bezorgd ? ik wacht nog steeds op mijn pakketje die maar niet wil aankomen.


Het is verzonden met Royal mail small packets.


Hoe lang duurt dat dan zo zending ?


Iemand hier enig idee,maak me toch wel zorgen.


Het was een hoop geld geweest.

Bericht 173 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Dan heb je geluk gehad 🙂

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 174 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

tomos4tl
Community-lid

Ik heb toevallig afgelopen weken 2x iets uit GB laten komen, beide verzonden met Royal Mail en beide zonder enig probleem binnen een week ontvangen.
Misschien zit er dan inmiddels verbetering in (of heb ik gewoon geluk gehad ;-))

Bericht 175 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

mjv_1962
Community-lid

Ja 1 keer gebeurd, kreeg een mail van de verkoper dat het wel vaker voor kwam, stuurde daarna weer een nieuwe (overigens kosten loos) en die kwam wel aan.


 


oorpronkelijke txt


"thanks for your message and let me know this , I have post your item to you after you buy at the next working day ,you have not recieve it ,it is may be lost on the way , I m sorry for any mistake , but royal mail always lost item, I feel sad .
anyway ,don t worry , I will repost another one to you by first class , hope you can recieve it soon

thank you for your email and please don't hesitate to let us know, if you have any further questions or concerns"

Bericht 176 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

[quote mid="1900018264"]


:-x    zie 12 juli 2006  het begin van deze dicussie!!!


 


Het eerste lustrum!!:-D


 


Al met al zijn wij niets wijzer geworden.


 


De post bezorging is nog steeds abominabel.


 


(Als het al aankomt)]:)


[/q


uote]


 


Selectmail en selectvracht selecteren de brieven en pakketten uit GB

Bericht 177 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

micheljeki
Community-lid

Ja deze maandag ,vreemd dat sommigen mensen pakjes uit engeland ontvingen binnen 4 dagen .Is bij nog nooit gebeurd ,die zullen wel royal mail international signed-for er voor gekozen hebben om het hier aan te laten komen.


wie bezorgd die pakjes dan van royal mail small packets hier in Nederland ??? is voor mij de eerste keer dat ik voor deze verzendmethode moest kiezen ,deze pakjes hebben geen track and trace nummer volgens de verkoper uit Engeland.was een hoop geld 120 euro.hoop dat ik het nog ontvang,maar als ik die verhalen hier lees,dan ben ik wel huiverig om nog langer iets uit Engeland te bestellen

Bericht 178 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

Maandag verzonden? deze week Maandag? dan is het wel erg vroeg om al te klagen zels als het vorige week Maandag is dan is het nog geen twee weken geleden



Photobucket
Stephan

Bericht 179 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

micheljeki
Community-lid

Ik heb loop te wachten op een pakje uit Engeland


maandag verstuurd door de verkoper maar nog steeds niet ontvangen ,ben bang dat het ook lang gaat duren,ik snap echt niet dat sommige mensen het wel eerder ontvangen ,wat is de verzendmethode dan ? ik royal airmail small packets .

Bericht 180 van 1.373
laatste antwoord