annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

micheljeki
Community-lid

Ik heb bij de bestellinggegevens er op gezet


4902 TA Oosterhout NB Nederland ,zal dat NB er iets mee te maken hebben of zo ?,waarom het niet wil verschijnen?.Heb het verzendadres al gewijzigd inmiddels .



Bericht 161 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

dat klopt want er komen daar ook steeds minder pakjes aan!



Photobucket
Stephan

Bericht 162 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Royal mail trekt zich niks aan van klagers.


 


Ze hebben er ook een zooitje van gemaakt met de binnenlandse post in de UK afgelopen jaar.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 163 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

Klagen bij RM heeft overigens geen enkele nut RM Nederland schuift het door naar RM UK en die zijn niet of nauwelijks te bereiken via mail!



Photobucket
Stephan

Bericht 164 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Je hebt natuurlijk groot gelijk.Hoeveel klagers zullen echt gemaild of gebeld hebben met RM of Selectm.


De verkopers sturen toch een nieuw product op,of als dat niet kan,via pp geld terug.


Niet iedereen is een "joep" #.


:-x

Bericht 165 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

msk0890
Community-lid


 @035anja035


 


Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben dat het op marktplaats staat 😉


 


Ik heb gezien dat het draadje al 5 jaar bestaat, eigenlijk is dat gewoon heel sneu. Maar weet je, persoonlijk vind ik dat iets ervan zeggen (vervoerder, forum) altijd beter is dan niets zeggen. Ook al levert het (zo lijkt het) in dit geval niets meer op dan zwijgen. In ieder geval kun je even je frustratie kwijt 😉



-- Bewerkt door msk0890 op 17 Aug 2011 18:54 CEST
Bericht 166 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Dit draadje bestaat al 5 jaar,velen vòòr jou hebben al contact opgenomen met R.M in Nederland en in G.B.


Ook het bedrijf in Nederland met z'n bestellers met eigen vervoer,select mail en select vracht is aangeschreven.


De daders liggen altijd op het kerkhof,niemand weet iets.Misschien staan de artikelen wel op marktplaats.]:)

Bericht 167 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

tomos4tl
Community-lid

Met belangstelling voorgaande reactie gelezen....
Ik vraag me óók af, als er idd zóveel pakjes kwijt raken, waar die dan uiteindelijk blijven.
Eigenlijk best wel vreemd...

Bericht 168 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

msk0890
Community-lid

Ik ben ook maar eens gaan kijken op de forums of er nog meer mensen waren die ook problemen hebben met zendingen uit Engeland, ik heb inmiddels al 8 items die nooit zijn aangekomen, het komt me echt de neus uit X-(


 


Ik heb sinds maart ongeveer al problemen, dit is allemaal wel ongeregistreerde post, vaak items tot zo'n 10 euro. Niets wat sindsdien is gekocht in Engeland, heb ik gekregen. Enkele verkopers hebben uit zichzelf een vergoeding gegeven omdat ze het vervelend vonden, maar je kunt toch ook niet elke keer maar een claim indienen?? Dan krijg je weer problemen met PP, ook ik ken de verhalen over afsluiten van accounts door te veel claims.


 


Ik heb contact gezocht met het Nederlandse distributiecentrum van RM maar zij zeiden natuurlijk dat alles wat ze hadden voor mij bezorgd is en dat er niets meer aanwezig is bij hen wat voor mij bestemd is. Raden ze je aan om naar RM Engeland te mailen bla bla, maar dat haalt ook niets uit omdat het niet geregistreerd is.


 


Wat is vooral niet snap, er moet toch een enorme hoeveelheid pakketjes zijn die zoek raken, hoe kan dat niet opvallen?! Zelfs al zijn er veel mensen die het niet melden wanneer ze iets niet krijgen, ergens moet er een heel groot verschil zitten tussen aangenomen pakketjes en afgeleverde pakketjes. Al zij het bij inname punten, en distributiecentra, of afgeleverde pakketjes.


 


Overigens heb ik geen enkel probleem met items uit andere landen, alles komt netjes aan.


 


Voor mij geen items meer uit Engeland de komende tijd :8}


 


 


-- Bewerkt door msk0890 op 16 Aug 2011 13:46 CEST

-- Bewerkt door msk0890 op 16 Aug 2011 13:48 CEST
Bericht 169 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hummelforlife
Community-lid

er is geen pijl op te trekken ik wacht zelf inmiddels al bijna drie weken op een klein pakje (brievenbus) maar soms heb ik het al binnen drie dagen.



Als je goed leest in dit draadje dan kun je lezen dat de gemiddelde levertijd tussen de twee en drie weken is, verder kunnen de verkopers hier erg weinig aan doen het ligt helemaal aan het postsysteem



Photobucket
Stephan

Bericht 170 van 1.373
laatste antwoord