annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Je verzendkosten gaan dan wel omhoog ja, maar als jeje item echt graag wilt hebben is dat het waard lijkt me.


Blijft gewoon een simpel rekensommetje de plus tegen de minpunten afwegen.


 


Als je teveel geschillen/claims in een bepaalde periode opent dan word je account ook nog 's geblokkeerd door paypal want die merken je dan zonder pardon aan als fraudeur en het feit dat er veel verloren gaat uit Engeland doet daar niets aan af.


paypal is nogal zwart wit wat dat betreft.


 


Probeer daarna nog maar eens een verkoper te vinden die heeft wat je zoekt en die creditcards, moneybookers of andere betaalmethoden accepteert op ebay.co.uk want bankoverschrijvingen mag daar niet meer...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 211 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

ja maar dan zullen je verzendkosten ook wel omhoog schieten denk ik zo?

Bericht 212 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

Ik moet zelfs nog spullen binnen krijgen uit December, ik heb het geld wel terug gehad maar noch ik noch de verkoper heeft ooit iets van de spullen terug gezien, ik vraag nu verkopers om niets meer te sturen via brievenbus post maar gewoon via pakketjes want die komen wel aan!

Bericht 213 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

ik heb inmiddels zowaar weer een cdtje mogen ontvangen (wel nadat dit voor de 2e keer was verzonden door de verkoper).


maar vooralsnog verdwijnen er nog altijd dingen.


het gekke is dat veel dingen die ik op amazon.uk bestel wel aankomen, althans, van sommige verkopers.


Deze pakjes komen met de TNT, dat weet ik zeker


Maar de meeste dingen die ik via ebay uit Engeland (via particulieren) bestel gaan dus ergens verloren. TNT is dus onschuldig want ik bestel veel en alles wat niet UK is komt aan.


Selektmail heb ik ook al op t verdenkingslijstje gehad en gebeld maar hun naam is uiteraad haas.


Daarentegen kwam er laatst wel een selektmail pakje door de bus en dit was afkomstig uit Duitsland.


Kortom, denk dat het ergens bij Royal Mail of een aftakking daarvan misgaat en dat er iemand met losse handjes zit. Want dingen die ik begin februari besteld heb liggen heus niet nog ergens te wachten en zijn ongetwijfeld door iemand meegenomen richting huis.

Bericht 214 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??


Oh hemel twee takken ?


Dan ben je mooi klaar als je cd's verwacht via selektmail en een pakket via selectvracht :S

Bericht 215 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Selektmail is voor de post en selektvracht is voor de pakketten...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 216 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??


Selektmail is het tegenwoordig ?!


Mmm Selektvracht riep zeker teveel negatieve herinneringen op bij mensen.


Want oei oei wat was dat een club FC Knudde figuren joh.


Het toppunt was nog wel dat ik nota bene zelf naar een depot van ze moest rijden om daar pakketjes op te halen.


Wat bleek ze hadden een knul die bij mij doodleuk "bezorgd maar u was niet thuis" briefjes in mijn brievenbus pleurde zonder ooit daadwerkelijk aan te bellen ...


Hoe f@cking lui ben je dan ?!


Walgelijk clubje dus ..


Mee oppassen en bel ze desnoods op en vraag of het dichtstbijzijnde depot soms voor jouw postcode en huisnummer nog spul heeft liggen.


Een van de recente reacties die beschrijft hoe er in de avond een auto stopt en waarvanuit snel 6 pakjes worden gedumpt klinkt als een typische selektmail/vracht aktie !


Wees gewaarschuwd !!

Bericht 217 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

Ik moest maar contact opnemen met Customer service via www.royalmail.com


en dan maar hopen dat er nog iets te vinden is.

Bericht 218 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

Ik heb contact gehad met RM Nederland, dit ook in verband met de vele zendingen die niet aankomen (vooral brievenbus post).


RM Nederland zegt dat ze volledig los staan van RM Engeland en zegt verder dat ik maar conract op moet nemen met royal mail UK.


Ze zouden nog wel even nakijken of er nog zendingen voor mij bij hun lagen.

Bericht 219 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

coinchantal
Community-lid

@31hanna Die stickers zaten nou ook op die van mij en ik heb nog steeds geen flauw idee welke bezorgdienst het was


 


@auxfinesherbes: Helemaal mee eens het probleem ligt bij rm in nederland.


 

Bericht 220 van 1.373
laatste antwoord