annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

"Royal Mail is ook onschuldig en zorgt dat de post op tijd naar het centrale punt in Nederland wordt afgeleverd."



Fout. Het centrale punt isvan Royal Mail zelf, namelijk http://www.rm-nl.nl



Lees de rest van dit hele lange draadje. Dit is volledig de schuld van Royal Mail.

Bericht 221 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Royal Mail besteedt het uit aan SelektMail,


voorheen een dochteronderneming van Deutsche Post http://www.selektmail.nl


maar onlangs overgenomen door Sandd http://www.sandd.nl

Bericht 222 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

31hanna
Community-lid

Ik ontvang regelmatig (elke dag) post uit Engeland, allemaal via Royal Mail verstuurd. Mijn ervaringen zijn als volgt:


De normale post (A5 enveloppen of kleiner) wordt keurig door TPG post bezorgd en dan doorgaans 2 werkdagen naar verzending.


Als het om A4 enveloppen gaat moet ik doorgaans 2-3 weken wachten. Deze enveloppen worden niet door TPGpost  bezorgd. Alle enveloppen hebben één sticker gekregen waarop staat:


bin 51 Afv: NS 330C-LP-2-4 en dan een id nummer.


Ik weet niet wie deze enveloppen bezorgt. Weet iemand het?


Onlangs heb ik een pakket via Amazon gekocht in Engeland. De verkoper was niet Amazon zelf maar een verkoper die via Amazon verkoopt. Weer de zelfde sticker en weer 3 weken wachten.


De pakketjes van Amazon zelf worden door TPGpost of TNT bezorgd en dan altijd keurig op tijd.


Ik heb contact opgenomen met Royal Mail. Zij vertelden mij dat zij al hun post voor Nederland naar één centraal punt in Nederland versturen. Daar vanuit wordt het verdeeld onder de locale bezorgers.


Mijn conclusies:


De verzenders in Engeland zijn onschuldig in dit verhaal. Die doen hun brieven en pakketjes gewoon op de post in Engeland (Royal Mail).


Royal Mail is ook onschuldig en zorgt dat de post op tijd naar het centrale punt in Nederland wordt afgeleverd.


TPG post doet wat ze moet doen. TNT ook.


Ik weet niet wie het bedrijf is wat de stickers op de enveloppen plakt maar watdit bedrijf doet is onacceptabel. De bezorgers van dit bedrijf komen trouwens maar éen keer in de week langs, doorgaans op een vrijdag ochtend. Als niemand kan me vertellen wie ze zijn zal ik gewoon a.s. vrijdag  de hele ochtend op ze moeten wachten want ik ben het nu spuugzat.



Bericht 223 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

coinchantal
Community-lid

Probleem denk ik gevonden. Na het geklaag 2 dagen geleden bij rm nederland. Stopte er vanavond om 19.30 ineene een auto met een onbekende man die 6 buspakjes in mijn brievenbus gooide en weer weg was. Niet kunnen ontdekken wie het nou was en ook aan de stickers op de envelopen niet kunnen zien welke vervoerder het nou was. Verschillende datums allemaal rond de 20-29 april verstuurd.

Bericht 224 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

coinchantal
Community-lid

Opmerkelijk, heb een emailtje gestuurd naar rm hier in nederland. Ze konden me vertellen ( of wat ik er van moet geloven) dat er dus wel bus pakketjes zijn maar waar is het nu is weten ze niet.

Bericht 225 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

Ja het is een verschrikking ik ben inmiddels gestopt met dingen te kopen die met brievenbuspost worden verstuurd inmiddels zijn er al 12 dingen zoek! items uit de VS zijn er binnen de 10 dagen al!

Bericht 226 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

coinchantal
Community-lid

Hier precies hetzelfde. Diverse dingen worden verwacht uit engeland. In tegenstelling dingen later gekocht uit china en andere landen zijn er al lang.

Bericht 227 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

bij mij staat de teller sinds februari op 8 vermiste cd's . Nooit aangekomen, niks.., zouden ze bij Paypal dan ook niet een hoop klachten krijgen van mensen die klagen dat hun spul niet aankomt?


Kan toch niet waar zijn dit?

Bericht 228 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Opvallend is dat het service emailadres van de RM-Nederland site is verdwenen. Men heeft daar kennelijk geen behoefte meer aan klagers.


http://www.google.com/search?q=%40rm-nl.nl&ie=utf-8&oe=utf-8&lr=lang_nl#hl=nl&pq=%22%40rm-nl.nl%22&xhr=t&q=%22service%40rm-nl.nl%22&cp=8&pf=p&sclient=psy&lr=lang_nl&biw=1280&bih=887&tbs=lr:lang_1nl&source=hp&aq=f&aqi=&aql=&oq=%22service%40rm-nl.nl%22&pbx=1&fp=ad980392af723f2



www.rm-nl.nl

Bericht 229 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

een envelop met track en trace kan wel maar is  erg duur er zit nits anders op dan te wachten en hopen op een goede afloop, ik wacht nog steeds op 6 zendingen waarvan sommigen inmiddels als verloren mogen worden beschouwd daarvan heb ik inmiddels het geld terug, het is een rotzooitje daar bij de royal mail!

Bericht 230 van 1.373
laatste antwoord