annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ook ik blijf zitten zonder pakjes. Helaas ging ik pas zoeken naar problemen met verzending vanuit Engeland nadat alle bestellingen gedaan en betaald waren. Gelukkig wel via PayPal, maar toch.

De afgelopen tijd zeer veel oudere/vintage sieraden uit Engeland gekocht op eBay, en wat sieradenkistjes/houders. Nu valt mij op dat de kleinere pakketjes, met oorbellen of ringen, meestal zonder probleem binnen 1-2 weken aankomen. De grotere pakketjes, zoals de doosjes, die echt met pakketpost worden verstuurd komen vaak zelfs binnen een week aan. De middenvorm though, die met kettingen, lijken maar niet te willen. De oudste bestelling stamt van 1 april, verzonden op 3 april. Sommige verkopers wijzen mij erop dat ik had moeten kiezen voor een andere verzendvorm, maar die optie is er nooit geweest. De 1 of 2 keer dat ik van eBay de optie kreeg om verzekerd of aangetekend te verzenden heb ik die genomen.

Anyways, ik vrees dat er niets anders opzit te wachten tot 40 dagen en dan PayPal geschillen te gaan openen. Ik onderhoudt e-mailcontact met alle verkopers, en die zijn eigenlijk allemaal vriendelijk en welwillend, maar eigenlijk wil ik natuurlijk gewoon de producten die ik heb gekocht.

Ik lees dat veel van jullie gaan rondbellen, maar als dingen gewoon in een enveloppe worden verstuurd heeft dat geen zin toch? Daar zit geen Track and Trace op.

Sucks in any case... Hierna niet meer via eBay.

Bericht 231 van 1.373
laatste antwoord

ik woon in het Oosten van het land, ik denk niet dat het een regionaal probleem is maar dat de problemen in Engeland liggen.

Bericht 232 van 1.373
laatste antwoord

en waar woon jij metrijst?

Ik in Tilburg....probeer dus ook al te achterhalen of het een regionaal probleem is of dat t bij royal mail zelf al de mist ingaat... 😞

Bericht 233 van 1.373
laatste antwoord

geen idee waar het probleem precies zit, maar ook bij mij verdwijnen er steeds vaker enveloppen uit de UK, pakketten zijn geen probleem, het is inderdaad sinds een aantal maanden eigenlijk al vanaf december vorig jaar.

Bericht 234 van 1.373
laatste antwoord

ik bestel al jaren veel cd's en cd singles uit Engeland. Is ook al die jaren prima en snel gegaan maar de laatste maanden lijkt het erop alsof niets uit Engeland (via ebay) nog doorkomt. Dus het komt niet eens later aan , maar gewoon helemaal niet meer.

Heb zelfs nog als 'test' een cd naar een ander adres laten sturen wat niet eens in de buurt is, maar ook daar niks.

Zijn er hier nog meer mensen die dit probleem ervaren? Dit heeft veel weg van diefstal maar ik zou niet weten waar t probleem zit. En TNT en Selekt Vracht bellen heeft geen zin heb ik al gemerkt want zolang t geen pakket is is er niks traceerbaar en voor de rest weten ze uiteraard van niks. Zou het probleem bij de Nederlandse of de Engelse post zitten?

Bericht 235 van 1.373
laatste antwoord

oke maar bij sommige verkopers heb je al wel hele goed ervaringen dus dan ligt het aan de post als er wat fout gaat..

Bericht 236 van 1.373
laatste antwoord

Niet rukken?

Afijn, Royal Mail heeft iets nieuws: de Certificate of Posting als pdf-bestandje.

Laat dit downloaden door je verkoper en invullen bij het postkantoor.

http://www.royalmail.com/link/download?catId=4200004&mediaId=67800730

Bericht 237 van 1.373
laatste antwoord

Het blijft trekken, dat Engeland.

Bericht 238 van 1.373
laatste antwoord

Oke sorry, bedankt voor je hulp.

Het was meer bij wijze van spreken, maar snap je dat ik me dan zorgen maak? dit had de verkoper ook aan mij kunnen antwoorden natuurlijk maar dat doet hij dus niet, vandaar ook dat ik me zorgen maak over de afhandeling nadat ik betaald heb..

dank je mvg Maurice

Bericht 239 van 1.373
laatste antwoord

met P+P wordt bedoelt verzending en verpakkingskosten die zitten dus samen in de aangegeven verzendkosten.

En daarbij ik verslijt niemand voor gek! ik probeer alleen te helpen!!!

Bericht 240 van 1.373
laatste antwoord