Ook ik blijf zitten zonder pakjes. Helaas ging ik pas zoeken naar problemen met verzending vanuit Engeland nadat alle bestellingen gedaan en betaald waren. Gelukkig wel via PayPal, maar toch.

De afgelopen tijd zeer veel oudere/vintage sieraden uit Engeland gekocht op eBay, en wat sieradenkistjes/houders. Nu valt mij op dat de kleinere pakketjes, met oorbellen of ringen, meestal zonder probleem binnen 1-2 weken aankomen. De grotere pakketjes, zoals de doosjes, die echt met pakketpost worden verstuurd komen vaak zelfs binnen een week aan. De middenvorm though, die met kettingen, lijken maar niet te willen. De oudste bestelling stamt van 1 april, verzonden op 3 april. Sommige verkopers wijzen mij erop dat ik had moeten kiezen voor een andere verzendvorm, maar die optie is er nooit geweest. De 1 of 2 keer dat ik van eBay de optie kreeg om verzekerd of aangetekend te verzenden heb ik die genomen.

Anyways, ik vrees dat er niets anders opzit te wachten tot 40 dagen en dan PayPal geschillen te gaan openen. Ik onderhoudt e-mailcontact met alle verkopers, en die zijn eigenlijk allemaal vriendelijk en welwillend, maar eigenlijk wil ik natuurlijk gewoon de producten die ik heb gekocht.

Ik lees dat veel van jullie gaan rondbellen, maar als dingen gewoon in een enveloppe worden verstuurd heeft dat geen zin toch? Daar zit geen Track and Trace op.

Sucks in any case... Hierna niet meer via eBay.