annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

vandaag een pakketje ontvangen uit UK, maandag gekocht..

gewoon met tnt

dromen

dromen
Bericht 281 van 1.373
laatste antwoord

Ik zit ook al vanaf begin augustus op een pakje uit Engeland te wachten. De verkoper heeft mij aangeboden het geld terug te storten en dat heb ik ook geaccepteerd. Ik weet niet met welk bedrijf het is verzonden en waar ik zou kunnen navragen waar het is gebleven. Toch vreemd, pakjes uit Duitsland en de VS zijn al lang binnen.
Bericht 282 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb ook uit de UK vanaf eind juli 3 pakjes in de pijplijn zitten die op 4 september nog steeds niet aangekomen zijn.De Ebay-sellers hebben het geld teruggestort, dus daar zit de oorzaak niet.
Ben nu aan het kijken in welke graafschappen het verstuurd is. O.A. Staffordshire, Lancashire en Worcestershire.
Er zijn er nog twee pakjes onderweg die eigenlijk al over de verwachte bezorgtermijn zijn.
Het betreft allemaal Wedgwood serviesdelen gekocht via de UK-site van Ebay.
Pakjes uit de US en Australië waren er wel in een week in de zelfde periode. Ervoor ging het in juli ook goed met UK pakjes.

Ik heb ook het idee dat dit geen toeval is.
Weet nog niet waar te beginnen met het onderzoek, omdat de hele routering van de behandeling van buitenlandse pakketten mij onbekend is.
Weet iemand die (waar komt het Nederland binnen (airmail, surfacemail) en wie doet wat, zoals controleren, openen voor inspectie, vervoeren, opslag, etc.)
Bericht 283 van 1.373
laatste antwoord

FACK, ze hebben mijn pakketje wel, maar omdat er geen huisnummer opstond hebben ze het terug gestuurd naar de afzender:|
Bericht 284 van 1.373
laatste antwoord

lijkt me meer een naam voor een opticiën, ik heb wel een koeriesdienst gevonden met die naam.

Photobucket

Stephan

Bericht 285 van 1.373
laatste antwoord

nooooiiit van gehoord..

dromen

dromen
Bericht 286 van 1.373
laatste antwoord

Het pakketje was bezorgt door Van de Hoef logistiek.
Bericht 287 van 1.373
laatste antwoord

met welke bedrijf is het bezorgt als ik vragen mag ?

want mijn pakket is woensdag 25ste verzonden met
international siged for

en had de zelfde melding als jouw op the track and trace

en mijn nummer eindigt ook op GB

gr sander
Bericht 288 van 1.373
laatste antwoord

EDIT:

Mijn pakket is net binnen gekomen 😄
Bericht 289 van 1.373
laatste antwoord

Normaal gesproken zou ik ook nog zeker een week hebben gewacht. Het is alleen zo dat Track and Trace aangeeft dat er al een poging is gemaakt (Delivery attempted). Ik weet bijna zeker dat er toen iemand thuis was, verder was er ook geen briefje achter gelaten.

Mijn plan is om morgen Royal Mail in Engeland te bellen (Bank Holiday vandaag) en te vragen wie zij hebben gebruikt om mijn pakket in Nederland af te leveren. Ik heb inmiddels TNT,HSl,GLS en Royal Mail NL gebeld. Mijn Track and Trace nummer en postcode/huisnummer kwam bij niemand op in het syteem..
Bericht 290 van 1.373
laatste antwoord