Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
heeft de post vanuit engeland ook een soort track en trace code die ze erbij doen zodat de verkoper in engeland je een code kan geven om je pakket naar nederland te volgen? zoja hoe heet die versie in engeland dan?
ik wacht al enoge tijd op een pakje vanuit engeland en de verkoper reageert niet als ik om en track en trace code vraag
( maar misschien weet hij dan ook niet wat dat is ?)
Wat ik al dacht na 5 minuten meteen een claim ingediend waar ik weer met vervolg informatie op heb gereageerd maar ja Paypal kennende die beslissen altijd in het voordeel van de koper dus spullen en geld kwijt. en waarschijnlijk een negatief hoor ik ook bij de club]:)
het kan ook andersom ik heb twee weken geleden een pakketje verstuurd het pakje is aangekomen in Engeland op de 14de en volgens de track en trace ook aangeboden maar niet aangenomen nu ligt het pakje sinds de 20e in het sorteercentrum, klant heeft geklaagd dat ze niets had ontvangen ik heb haar alle gegevens door gestuurd maar wel mooi een geschil aan mijn broek, ook daar heb ik op gereageerd en alles nog eens doorgegeven en zelfs een klachten formulier ingevuld op de tnt site, het wordt nu onderzocht, maar zoveel geduld heeft de koper niet en zal het opwaarderen naar een claim, PayPal heeft wel meteen vast het geld van mijn rekening gehaald.
Ik ben weer eens terug bij dit topic.
Een dik jaar lang is alles keurig bezorgd, en nu zijn er weer eens 2 pakjes al een maand onderweg vanuit de UK. Beide net voor de jaarwisseling verstuurd.
Ik ga Royal Mail NL weer eens contacteren .
http://www.rm-nl.nl/
Ik raad iedereen met problemen aan dit te doen.
Misschien dat er nu eindelijk ECHT iets aan gedaan wordt. Er wordt gewoon gejat als de raven.
@957
Hoe lang is het geleden dat u de bestelling heeft gedaan?
soms duurt een verzending wel twee weken dat is niet abnormaal en houd ook rekening met de weersomstandigheden die ze daar hebben gehad dit alles kan leiden tot vertraging, houd gewoon de 45 dagen termijn in de gaten voor het geval dat er niets komt dan kan je altijd nog claimen bij paypal mits daarmee betaald is.
en natuurlijk eerst de verkopers contacteren!!!!
Ik heb nog nooit problemen gehad met de ontvangst van goederen tot een paar weken terug.
Vanuit Duitsland alles oké maar uit Engeland mis ik nu al drie zendingen!
Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet aanpakken?
Ik heb het idee dat er iemand niet eerlijk is in het traject.
De pakjes welke ik mis komen uit respectievelijk: Bedfordshire, Eastbourne en Manchester.
Vorige week een produkt besteld voor mijn auto in Engeland.Deze met priority laten versturen dan zou hij er in 3 a 5 dagen zijn (extra voor betaald). het is nu veel langer geleden en nog steeds niets.Als ik de reacties zo lees kan het ook nog wel eens veel langergaan duren:-)
het kan ook anders 11 januari verzonden 13 januari bezorgd zo snel heb ik nooit meegemaakt en ja uit Engeland, maar schijnbaar doe brievenbus post er langer over want ik wacht al bijna drie weken op een zilveren bedeltje uit Engeland en die is er nog niet.
Ik heb ruim twee weken geleden ook drie dvd's besteld,één uit Engeland, één uit Noord-Ierland en één bij cd-wow dus uit....? Meestal gaat het heel snel en er is ook nog nooit wat kwijt geraakt. Maar ik las op de site van de TNT dat er vertraging is bij de distributie van de paketten, vanwege het winterweer, op zich erg logisch, ik denk dat er wel meer landen zijn waar de paketten zich ophopen door de omstandigheden.
(Of het is een signaal, dat ik minder moet shoppen, ahum)
Jammer dat ik deze info pas achteraf zie...ik had dan de verkoper van een boek verzocht het pakket te verzekeren...Had een bestelling gedaan midden december en nu (11 jan. 2010) nog niet ontvangen!
Overigens kreeg ik eerder idd. twee boeken uit de UK per Selektmail bezorgd door een waanzinnig geïrriteerd persoon!!! Ik kan die persoon in die 10 seconden nooit daartoe hebben gedreven...
Vrije marktwerking?!? Dacht het niet! Terugdraaien nu het nog kan en wie er nadeel van ondervind heeft pech!!!
Gelukkig stuurt de verkoper een tweede exemplaar van het item. Ik heb afgesproken dat ik hem terugmail, als ik de eerste (en tweede zending) ontvang!