annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

ALLE enveloppen, zelfs niet aangetekend, worden op enige wijze geregistreerd door RM-NL bij binnenkomst.
Na een klacht van mij een dik jaar geleden kon men bij Royal Mail vertellen dat er enveloppen op een bepaalde datum Nederland zijn binnengekomen.
Inmiddels lijken er alweer 3 enveloppen verdwenen sinds december. Ik heb weer eens gemaild naar RM-NL, maar ik krijg vooralsnog geen reactie. Misschien krijgen ze teveel klachten??
Nogmaals, ik heb alleen problemen met brievenbuspost, nooit met pakketjes, die zijn er altijd binnen een week. Ook vanuit andere landen NOOIT problemen. alleen vanuit de UK!!
Bericht 401 van 1.373
laatste antwoord

+r

dromen

dromen
Bericht 402 van 1.373
laatste antwoord

ik heb al zo vaak een pakketje met signed for gehad wat gewoon werd afgegeven of in de brievenbus werd gedaan..

tnt is niet altijd even secuu

maar airsure is in elk geval ook in het buitenland te volgen en maakt qua prijs niet veel uit (dacht ik)

dromen

dromen
Bericht 403 van 1.373
laatste antwoord

@966; signed for komt hier in nl met tnt, dus met de barcode zou zeer waarschijnlijk info op te vragen zijn bij tnt
Bericht 404 van 1.373
laatste antwoord

http://track.royalmail.com/portal/rm/jump2?catId=22700528&mediaId=22700537

dromen

dromen
Bericht 405 van 1.373
laatste antwoord

normale small parcels kan wel 4 weken duren..

dromen

dromen
Bericht 406 van 1.373
laatste antwoord

airsure is te traceren...signed for alleen tot vertrek.

dromen

dromen
Bericht 407 van 1.373
laatste antwoord

royal airmail heeft ook "signed for" daar zit ook tracking op maar ik weet niet op deze online te volgen is
Bericht 408 van 1.373
laatste antwoord

dan ben ik eens benieuwd..... qua gewicht zou het net 2 kilo kunnen zijn, ....ik wacht het nog even af dan en mail hem nog maar eens met de vraag of hij via Parcelforce of gewoon royal mail heeft verstuurd..

dank voor de snelle reactie 🙂
Bericht 409 van 1.373
laatste antwoord

Die is er alleen voor pakketten van 2 of meer kilo verzonden via Parcelforce.

Pakjes tot 2 kilo (Royal Mail airmail small packets) worden zonder barcode verzonden.
Bericht 410 van 1.373
laatste antwoord