Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Ja hoor daar heb ik al vier maal mee gebeld a 0,45 euro cent per minuut en daar is niets te vinden.Onze TNT heeft ook helemaal niet goede naam kijk maar eens op klachten radar het barst daar van de klachten.Ik heb zo juist een e-mail ontvangen van de services desk van TNT deze mevrouw heeft mijn klachten die ik per mail verstuurd heb naar de afdeling douane gestuurd ben zeer benieuwd wat ik nu weer te horen krijg.TNT is nog lang niet van mij af.
gr adriana48
Heb je ooit aan de douane gedacht?
De pakjes komen niet bij TNT binnen, maar bij de douane.
Misschien dat de rechtsbijstand dit uit kan leggen.
Ik begrijp nu ook waarom de premie zo hoog is;-)
...... koevje
En stom om in het buitenland te kopen zonder hun regelgeving te kennen.Wat heeft het hier mee ze maken de pakjes zijn in Nederland en dan daarbij dan kan ebay wel opdoeken als je niets meer in het buitenland kan kopen
En dan daarbij ik koop al vanaf 2002 via Ebay nooit problemen behalve nu
Wat zitten jullie stom te praten zeg! niks neppie
Ik heb niks nep gekocht geen merk tas en geen merk jas!!!!!!!!!en wie was er zo leuk om te zeggen dat het niet TNT zijn schuld was natuurlijk wel hun nemen de pakjes in ontvangst die uit buitenland komen ik het het bewijs hier van, Maar waar ze daar na gebleven zijn misschien bij hun thuis?zo kan je ook leuk sinterklaas vieren en het kost niets hun dan !maar ik heb al contact gehad met mijn rechts bijstand.