annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

TNT is hier de schuldige niet!
Trouwens je zit in het verkeerde draadje.
Dit topic gaat over problemen met pakje uit de UK (dat is oa Engeland).
USA ligt iets verder. ......
koevje
Photobucket
......
koevje
Photobucket
Bericht 431 van 1.373
laatste antwoord

Nu meer als een maand geleden nog steeds geen pakje uit US en Hongkong na telefonisch contact met de nationale douane desk waar mijn werd mij verteld dat het bij de douane TNT ligt.Ik heb inmiddels vier maal telefonisch contact gehad met TNT douane a 0,45 euro cent per minuut en zes e-mails verder ben ik nog niets wijzer.De een zegt dat ze het trackingsnummers niet kan vinden de ander zegt het ligt bij de douane en moest ik binnen een maand iets horen van hun niets van dit alles en ik weet nog niet waar mijn pakjes zijn ter waarde van $195,00.Het ergste is dat ik hen geloofde en ben nu te laat voor een paypal claim voor het duurste pakje.Ik snap best dat ebay dit niet prettig vind om te lezen maar het is wel de waarheid.En ik ga net zo lang door met mailen en een aangetekende brief naar de Directie van TNT.En neem ik mijn rechtsbijstand in de arm tot dat ik mijn pakjes heb.Het is gewoon belachelijk dat je zo veel werk moet doen om je pakjes te krijgen waar je fors verzendkosten hebt betaald wat een mess bij TNT
Bericht 432 van 1.373
laatste antwoord

937: hou je wel de claimtermijn in de gaten?
Bericht 433 van 1.373
laatste antwoord

Komen die 10 lp's niet toevallig uit dat gebied in het noorden dat overstroomd is?

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 434 van 1.373
laatste antwoord

Engeland is altijd een beetje achter.
Bericht 435 van 1.373
laatste antwoord

Heeft het niet te maken met de stakingen bij de Royal Mail? Bij mij betreft het 1 pakket met 10 lps en dat zou al midden oktober verstuurd moeten zijn.
Bericht 436 van 1.373
laatste antwoord

ja hoor, gelukkig maar.
Bericht 437 van 1.373
laatste antwoord

ook goed maar je weet toch wel wat ik bedoel al dat engels ook!
Bericht 438 van 1.373
laatste antwoord

Het is inclaerdt
Bericht 439 van 1.373
laatste antwoord

Wat ik begrijp is dat je de verkopers niet vertrouwd nou ik koop al van 2002 via ebay nooit geen problemen en ik heb ook altijd mijn pakjes ontvangen.Ik weet nu zo als je boven leest waar het probleem zit en heb contact gezocht met TNT.Ik laat in het vervolg als ik in de US iets koop verzenden met DHL,Fedex,of een andere verzendberijf eentje die zelf inclaart.
Bericht 440 van 1.373
laatste antwoord