Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Nou, ik hoop dat het mijne ook nog binnenkomt. De verkoper heeft de zaak gesplitst over twee pakjes (had ze eerder ook al eens gedaan en dat ging heel goed.). Het eerste kwam na een week al binnen. Het tweede is er nu - drie weken later - nog steeds niet. Door de splitsing schijnt het wel binnen het bedrag te vallen voor vergoeding bij royal mail. We wachten af, want ik heb ook eerdere ervaringen dat het toch nog kwam na een hele lange tijd...
Ik wacht ook op een pakje uit Engeland. Heb 19 juli betaald.
Kreeg ik nu een mail van de verkoper. Het is vandaag opgestuurd. Tja zo kun je ook lang wachten 😞
Ik wacht nog steeds op (brievenbus) post van 29 juni (nu dus al bijna 1 maand).
Pakjes uit Engeland kosten altijd veel tijd om aan te komen maar zo lang heb ik nog nooit g=hoeven wachten. Hoop alleen maar dat het ooit aankomt :(((