annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

jah nicky meschien wel slim om dat te doen
Bericht 581 van 1.373
laatste antwoord

Dit forum loopt wel bijzonder goed... Al jaren inmiddels en het zal oneindig doorgaan als er niet eindelijk tegen met name Royal Mail en Selektvracht of andere neppers wordt opgetreden.
Ik heb allang niets meer gekocht via internet/ebay, dus heb geen recente ervaringen. Maar krijg nog steeds meldingen van nieuwe plaatsingen op dit forum.
Inmiddels bijna anderhalf jaar geleden, op pag. 14 van dit forum, deed ik een oproep om meldingen te doen bij tros radar. Vraag me af wat en of er überhaupt iets mee gedaan is door deelnemers aan dit forum. Het gaat hier voornamelijk over de abominabele verzendtoestanden uit Engeland en dat ligt aan Royal Mail (overwegend door distributiekantoor in Nederland en de partijen die zij kiezen voor verdere verzending in Nederland, zoals neppers als Selektvracht). Mij lijkt dat de enige manier om dit te doorbreken, aandacht in de media is. Dus breng het gezamenlijk in de publiciteit! Probeer eerst eens Tros Radar. Misschien ook SBS6.
NB: ik heb geen tijd meer om me hier mee bezig te houden, maar wilde deze suggestie toch weer eens doen...
Bericht 582 van 1.373
laatste antwoord

trouwens

een week en dan nog geduld hebben?
geen wonder dat niemand nog iets op de post doet die traag heid is echt niet te geloven ze jagen hun zelf de dood in
Bericht 583 van 1.373
laatste antwoord

nou mijn geduld raakt op tis nu 3 weken en heb nog steeds NIKS ontvangen ik heb de zender een paar keer gesproken en hij zecht zelf dat royal mail ook zeer slecht is vraag me dus ook af waarom hij royal mail heeft gebruikt maarja ik geef het nog een week en dan ge ik mijn geld terug vragen via paypall
Bericht 584 van 1.373
laatste antwoord

Voor pakketten van 2 kg of meer beveel ik DHL via Interparcel aan.

http://www.interparcel.com/
Bericht 585 van 1.373
laatste antwoord

komt mij zeer bekent voor...
ik heb regelmatig pakken ( plastic pijpen ) uit engeland
in het begin heb ik hiervoor Parcel force 1 gebruikt...( veel te duur) maar nu doe ik zaken met DPD..( heel goed)
in het begin heb ik veelal weken moeten wachten op een zending,en zelfs zijn pakken verkeerd bezorgt,of helemaal niet aangekomen..dat zit hoofdzakelijk in Nederland..
het spul komt binnen op het douanekantoor in Amsterdam
waar het soms weken lang blijft liggen,totdat er voldoende vracht is voor een rit
het beste is om contact op te nemen met DPD Nederland( zie website) en je ben van een hoop problemen af
succes Cor
Bericht 586 van 1.373
laatste antwoord

een week is niets hoor! staking of geen staking, meestal is het er binnen twee weken maar ook drie weken is geen uitzondering en dan hangt het er ook vanaf op welke manier het verzonden is ( basis of priority ) of signed for.
ik heb het wel eens gehad dat een pakket er binnen 4 dagen was maar heb ook wel eens 6 weken moeten wachten.
Bericht 587 van 1.373
laatste antwoord

Engeland loopt wat achter en de post privatisering doet weinig goeds. Geduld is een schone zaak en PayPal is er goed voor. Als je iets snel wil hebben ga dan naar de winkel.
Bericht 588 van 1.373
laatste antwoord

Eén week?
GEDULD!! ......
koevje
Photobucket
......
koevje
Photobucket
Bericht 589 van 1.373
laatste antwoord

ik wacht nu ook all een week op een pakje uit UK london
heb zojuist gelezen dat de postal daar weer in een staking zit ik hoop echt dat mijn pakje aankomt
Bericht 590 van 1.373
laatste antwoord