Dit forum loopt wel bijzonder goed... Al jaren inmiddels en het zal oneindig doorgaan als er niet eindelijk tegen met name Royal Mail en Selektvracht of andere neppers wordt opgetreden.
Ik heb allang niets meer gekocht via internet/ebay, dus heb geen recente ervaringen. Maar krijg nog steeds meldingen van nieuwe plaatsingen op dit forum.
Inmiddels bijna anderhalf jaar geleden, op pag. 14 van dit forum, deed ik een oproep om meldingen te doen bij tros radar. Vraag me af wat en of er überhaupt iets mee gedaan is door deelnemers aan dit forum. Het gaat hier voornamelijk over de abominabele verzendtoestanden uit Engeland en dat ligt aan Royal Mail (overwegend door distributiekantoor in Nederland en de partijen die zij kiezen voor verdere verzending in Nederland, zoals neppers als Selektvracht). Mij lijkt dat de enige manier om dit te doorbreken, aandacht in de media is. Dus breng het gezamenlijk in de publiciteit! Probeer eerst eens Tros Radar. Misschien ook SBS6.
NB: ik heb geen tijd meer om me hier mee bezig te houden, maar wilde deze suggestie toch weer eens doen...