annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Ik laat mijn pakjes naar het buitenland vanuit Duitsland sturen via DHL, omat dat goedkoper is voor mij , daar heb ik op het ogenblik geen enkel probleem ook niet met UK , 2-4 dagen voor Europa en 8-10 dagen voor USA, Azie en Afrika .

Een hele tijd geleden hadden we problem naar Belgie ( tot 6 weken ) maar dat lag aan de Belgische post . Tegenwoordig lukt dat echter ook heel goed.
Bericht 571 van 1.373
laatste antwoord

Mijn ervaring is inderdaad dat pakketen en/of brievenbuspost uit de UK gemiddeld langer duren dan elders dit geldt trouwens ook voor verzendingen naar de UK ik verstuur twee tot drie keer in de week pakketen en enveloppen over de hele wereld en die naar de UK doen er langer over dan naar b.v Nieuw-Zeeland of Australie
Bericht 572 van 1.373
laatste antwoord

Het schijnt dus dat een levertijd uit het buitenland wel 4 weken kan duren. Begrijp ik het juist, dat hier vooral GB opvalt ? Ik heb daar zelf tot nu toe alleen brieven vandaan en gewone vracht en dat was eigenlijk geen probleem.
Bericht 573 van 1.373
laatste antwoord

9 augustus gekocht en betaald 8 september ontvangen brievenbuspost uit Engeland.
Bericht 574 van 1.373
laatste antwoord

2 sept gepost in Hong Kong , vandaag 09.09. ontvangen
Bericht 575 van 1.373
laatste antwoord

11 augustus gepost door verkoper, 6 september ontvangen
(small packet)

dromen

dromen
Bericht 576 van 1.373
laatste antwoord

Zaterdag gekocht, direct betaald. Dinsdag ontvangen (RM small packet).
Zéér snel, uitzonderlijk zelfs!
Ik ben inmiddels verhuisd en de pakketjes uit UK worden nog steeds door èn TNT èn Selectvracht bezorgd.
Alleen is het dus afhankelijk hoe de plaastelijke Selectvracht met de pakketjes omgaat.
Uit ervaring weet ik nu dat het gemiddeld 10 dagen duurt (gemiddeld!!).

Je pas zorgen maken als je 2 weken hebt gewacht.
Niet gaan roepen naar aanleiding van een forum.
Ieder heeft z'n eigen ervaring en alleen de rotste lees je hier. Alle andere keren dat het goed gaat, vind je hier (bijna) niet terug. ......
koevje
Photobucket
......
koevje
Photobucket
Bericht 577 van 1.373
laatste antwoord

Vraag het pakketnummer en welke verzendservice er werd gekozen en vorvolg je levering online.
Bericht 578 van 1.373
laatste antwoord

Hallo lieve landgenoten,

Ik heb zondag, nog 2 dagen geleden dus een jas gekocht via deze website. Dat kostte me in totaal 115 euro incl. verzendkosten. Nou had ik zondag de verkoper, afkomstig uit Londen, gemaild en die zei dat hij het artikel de volgende dag op de post zou doen en ik mijn artikel hooguit vrijdag zou ontvangen. Maar nu ik jullie reacties lees begin ik toch wel een beetjte te twijfelen.
Bericht 579 van 1.373
laatste antwoord

Mij lijkt dat de enige manier om dit te doorbreken, aandacht in de media is.

Royal Mail is HET postbedrijf in GB, andere aanbieders zijn koerierdiensten waar het zo met rond 15 pond begint.
Selektvracht als onderdeel van DHL is de grootste logistiek aanbieder ter wereld. Geloof je echt, dat die onder de indruk zijn van wat een handje vol ebay verkopers denken ?
Bericht 580 van 1.373
laatste antwoord