annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

"Dus als iemand niets op zijn rekening heeft staan , kan hij gratis via ebay inkopen ?"

Dat zou iemand kunnen doen, maar dat zal Ebay/Paypal toch niet vaker dan 1 keer laten gebeuren.
Bericht 561 van 1.373
laatste antwoord

het zal inderdaad wel gaan zoals gerrut zegt, als Paypal wakker wordt halen ze het bedrag weer bij de verkoper vandaan (tenzij koper een geregistreerde cc heeft)
Bericht 562 van 1.373
laatste antwoord

dat is dan zeker de verkoperbescherming waar wij zoveel voor moeten betalen?

Dus als iemand niets op zijn rekening heeft staan , kan hij gratis via ebay inkopen ? Leuk systeem.
Bericht 563 van 1.373
laatste antwoord

volgens mij heb ik hier al een keer een verkoper gehoord dat het geld gewoon weer bij de verkoper wordt weggehaald als de bank van de koper de betaling terugdraait (en de koper geen cc geregistreerd heeft)
Bericht 564 van 1.373
laatste antwoord

kan dit ook voor de verkoper betekenen , dat hij het reeds ontvangen bedrag , zo weer krijgt afgeboekt ?
Als dit zo is schijnt het me beter bestellingen die met paypal worden betaald eerst maar een week te laten liggen om te kunnen kijken of het geld blijft staan. Dat is dan het einde van de snelle afwikkeling via paypal.
Bericht 565 van 1.373
laatste antwoord

Je kunt er trouwens heel makkelijk achter komen, vraag even aan je bank of zij het gestorneerd hebben.
Bericht 566 van 1.373
laatste antwoord

Dat het hier voor het eerst gemeld wordt kan heel goed, maar banken doen het wel. Ik loop al zo'n 30 jaar mee bij zo een instituut en ik heb ze toch echt de revue zien passeren.
Bericht 567 van 1.373
laatste antwoord

Verkoper lijkt erg okee en heeft woensdagavond nog feedback gegeven.
Maandagavond ook.

Je zal wel wat geduld moeten hebben: vanuit de UK kan zo'n pakje er tot een maand over doen (zie de discussie 'wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland?').
Heb je een dag of 40 na betaling nog niks ontvangen, kun je altijd nog een claim indienen bij Paypal.

En wat die teruggedraaide automatische incasso van Paypal op je bankrekening betreft: dit is volgens mij voor het eerst dat zo'n geval hier wordt gemeld, ik zou eerst niets doen, best mogelijk dat Paypal de opdracht met uitstel nog eens uitvoert om het tegoed aan te vullen (of jouw rekening in de min zet, dan kun je dat zelf doen).

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 568 van 1.373
laatste antwoord

Je bank zal het bedrag gestorneerd hebben, omdat je "in de min" stond op je rekening. Het wordt niet vanzelf weer van je rekening afgeschreven, daar zul je een nieuwe opdracht voor moeten geven.
Bericht 569 van 1.373
laatste antwoord

Dames en heren ik heb jullie hulp nodig. Er is namelijk nogal wat vreemds gebeurd. Ik heb zondag mijn object gewonnen, netjes betaald vua PP etc., de verkoper heeft het bedrag ontvangen. Echter kreeg ik vanmiddag het bedrag teruggestort op mijn bankrekening omdat ik toevallig in de min stond. Mijn zorgverzekering was 2x betaald voor deze maand, maar dat doet er verder weinig aan toe. De verkoper, afkomstig uit Londen, vertelde mij zondag dat hij het object maandag op de post zou doen en vervolgens mij de ''tracking details'' zou verzenden. Ik heb echter niets van hem ontvangen. Ik probeerde hem dus te bereiken 2 dagen lang, maar hij schijnt op dit moment niet thuis te zijn. Dit heeft hij mij vandaag verteld via email. Hij beweert tot zijn spijt geen tracking detials te hebben die hij mij beloofde, maar zegt wel weer dat ik het object van het weekend zal ontvangen. Ik heb hier echter mijn twijvels over. Hij heeft trouwens alleen maar positieve recenties. Ik moet het object hebben, wat er ook gebeurd. Maar ik vind het vreemd als ik straks het object ontvang en hij het geld gewoon heeft. Wordt het bedrag dan alsnog van mijn rekening afgeschreven ofzo?
Bericht 570 van 1.373
laatste antwoord