annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

je bankrekening wordt door Paypal gecrediteerd als je betaald

Voor de verkoper dus hetzelfde probleem. Heeft de koper geen zin om te betalen of zijn rekening is leeg , heeft de verkoper pech gehad.
Bericht 551 van 1.373
laatste antwoord

"eCheck – betaling via eCheck wordt op de PayPal-rekening van de ontvanger bijgeschreven na 7 tot 9 werkdagen. U kan met eCheck betalen indien u geen alternatieve betaalbron heeft toegevoegd aan uw PayPal-rekening of indien alle andere betaalmethoden uitgeschakeld zijn. Indien u via eCheck betaalt, dan zal PayPal uw bankrekening voor het volledige bedrag crediteren ook al staat er geld op uw PayPal-rekening."

Zo staat het op de site van Paypal, je bankrekening wordt door Paypal gecrediteerd als je betaald.
Dat is nog eens fijn ?:|
Bericht 552 van 1.373
laatste antwoord

Wordt een e-check via Paypal niet middels een incasso van de bankrekening van koper afgeschreven gerrut ?
Bericht 553 van 1.373
laatste antwoord

maar dan is een situatie zoals in #803 niet mogelijk
Bericht 554 van 1.373
laatste antwoord

daarom gaat het meeste tegenwoordig via echeck (gelukkig)

wat is daar het verschil voor de verkoper ? ls er een claim is heb je hetzelfde probleem als met paypal toch ?
Bericht 555 van 1.373
laatste antwoord

Daarbij, is het wijs om zulke dure dingen te verkopen

Ik zou het ook niet doen alleen al vanwege de kosten , maar het gebeurt en heel vaak zelfs , ook uit en naar het buitenland
Bericht 556 van 1.373
laatste antwoord

daarom gaat het meeste tegenwoordig via echeck (gelukkig)
Bericht 557 van 1.373
laatste antwoord

Daarbij, is het wijs om zulke dure dingen te verkopen/kopen via Ebay ? Ik denk van niet, maar wie ben ik.....
Bericht 558 van 1.373
laatste antwoord

Inderdaad.
Bericht 559 van 1.373
laatste antwoord

Dat zou iemand kunnen doen, maar dat zal Ebay/Paypal toch niet vaker dan 1 keer laten gebeuren.

Maar de verkoper heeft dan wel een probleem als de spullen al verstuurd zijn. Zoals we hier in andere draadjes kunnen lezen gebeurt het niet met dingetjes van een paar tientjes de laatste die ik las daar ging het om 2000 eu.

Ook een keer is een keer te veel bij o zo'n veilig en duur systeem
Bericht 560 van 1.373
laatste antwoord